Létrehozva: 2019.05.08.

Nem mindennapi lépésre szánta el magát Stahl Judit

Minden korábbinál nagyobb érdeklõdés mellett mutatta be a Sugarbird legújabb, WE ARE elnevezésû, új kollekcióját hat magyar sikeres nõ, - köztük Stahl Judit és Farkas Franciska- közremûködésével.

2019-ben a Sugarbird - a megszokott divatanyagok és kollekciók mellett- egy új, az eddigiektől eltérő tematikájú fotósorozatra épülő kampányt indít útjára We Are elnevezéssel. A társadalmi üzenetet is kommunikáló, hosszú távú kampány során minden alkalommal más-más élethelyzetet, hivatást képviselő nők csoportját mutatja be, készít velük divatfotó anyagot, és hívja fel a figyelmet az általuk teremtett értékekre.

A WE ARE kollekciósorozat első kampányához olyan hölgyeket kért fel a cég, akiket úgy nevezhetnénk, hogy az Önmegvalósító Nők. Olyan elismert személyiségek, akik az életben már bizonyítottak, és akiknek az elmúlt évek legnagyobb célkitűzése nem más volt, minthogy megvalósíthassák önmagukat. Most megmutatják azt is, milyen is egy velük készülő divatkampány!

Így lett a kezdő kampány arca Stahl Judit, Farkas Franciska, Peller Mariann, Péterfy Bori, Dr. Sütő Enikő és Jagasics v. Csonka Hedvig.

Szeretnénk példaként állítani személyiségüket, hogy a mai fiatalok legelsőként a kreativitásukat, a tehetségüket, az elszántságukat, és az önmegvalósításhoz szükséges tulajdonságaikat erősítsék magukban.

„Szerettem volna egy olyan fotóanyagot, ahol kicsit más megközelítésben tudjuk megmutatni magunkat. Úgy, ahogyan a nagy divatanyagok készülnek. Itt vagyunk mi 6-an, - akik eddig leginkább az önmegvalósításainkra koncentráltunk- , és valójában nem vagyunk profi modellek, de mégis bármikor azzá „varázsolhatnak” minket, amennyiben azt mi is így szeretnénk! Természetesen tetszik a végeredmény, hiszen miért ne akarnánk egy ilyen oldalunkat is megmutatni?

Ahogy a kampány is bizonyítja, ezekkel a tulajdonságokkal felvértezve is lehetnek szexi nőies fotóid, és lehetsz egy divatmárka példaértékű viselője! Találd meg mit szeretsz, miben vagy kreatív, valósítsd meg önmagadat, és önbizalommal felvértezve, profikkal a hátad mögött gyönyörűbb fotóanyagod lesz az Instagramon, mint bárkinek.

Fantasztikus volt együtt dolgozni a csapattal, egytől egyig izgalmas személyiségek és kirobbanó formában vannak! Imádtam Enikő profizmusát, Bori lazaságát és együtt ámuldoztunk Judit eddig lezser out fittjeivel takargatott bomba külsején!  – nyilatkozta  Hedvig a We Are –ral kapcsolatban.

Stahl Judit is hasonló gondolatokat osztott meg: „Nem érdekelne soha önmagában az, hogy egy cégnek a kampányarca legyek. Csakis akkor, ha az a cég olyan, amellyel tudok azonosulni. Számomra a kampány tényleges üzenete: szinte bármi lehet belőled, ha van bátorságod hozzá, ha hajlandó is vagy tenni érte, és ha profi csapattal dolgozol együtt.”

Farkas Franciska számára is igazi „csapatélmény” volt a fotózás: „Kívül-belül gyönyörű, kedves és erős nőket ismertem meg, akik rendkívüli módon motiváltak. Szerencsésnek érzem magam, hogy mindazzal, amit elértem és képviselek, ott lehettem mellettük.”

Peller Mariann is elmesélte mi a célja a Sugarbird kampányában való részvétellel: „A felnövekvő generációt szeretném motiválni, és megmutatni nekik, hogy szorgalommal, kitartással, padlóról-felállásokkal is elérhetjük a céljainkat, ráadásul sokkal értékesebb lesz, ami így a miénk lesz!"

„A Dolce and Gabbana tavaszi bemutatója is áttörés volt, amikor a tökéletes testű modellek mellett híres, idősebb színészek, anyukák, és mindenféle szuper érdekes ember is viselte a ruhákat. Számomra sokkal izgalmasabbá teszi ez a trend az egész divatszakmát.”- emelte ki  Péterfy Bori.

Dr. Sütő Enikő a kampány koncepciójának eredetiségét hangsúlyozta: „Ez a kampány két előítéletet is képes eloszlatni a divattal kapcsolatban. Az egyik, hogy Magyarországon még sajnos él az a szemlélet, hogy ha valakinek fontos a külső, az a belbecs rovására megy, másik pedig, hogy a divat már teljesen eltávolodott a való élettől és inkább a show, a szórakoztatás lett a lényege. A Sugarbird ruhái szolgáltatják a legjobb bizonyítékot ezekkel az előítéletekkel szemben, mivel ez a kollekció nagyon is hordható és minden korosztály talál benne a maga számára tökéletes darabokat.”

Ez is érdekelhet

origo.hu

Erős széllel jönnek a zivatarok

origo.hu

Zelenszkij őrült üzenetben fenyegeti szövetségeseit

metropol.hu

Most érkezett: baleset történt, erre készüljenek a 4-es 6-os villamos utasai

vg.hu

Az egyik legnagyobb magyar bolt bejelentette: végleg csökkenti a hús árát, akár az ötödével is

ripost.hu

A kutatók is elsápadtak attól, ami a tenger mélyén fogadta őket

origo.hu

Kiderült az igazság a megcsalásos botrányba keveredett Marics Petiről

astronet.hu

Május havi horoszkóp 2024: nagy fordulatok jönnek

magyarnemzet.hu

Jövő héten érkezik a végrehajtó, bezárhatják a legendás budavári cukrászdákat

she.life.hu

Amikor beköszönt a jól ismert bakteriális „barát” (hirdetés)

videa.hu

Alu paratha, a burgonyával töltött boldogságlepény -receptvideó ( hirdetés)

azenkertem.baon.hu

Mutasd meg a gyönyörű veteményesed, virágos- vagy balkonkerted és nyerj 1 millió forintot!

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek

SZTÁRDZSÚSZ

Itt a vége! Fekete-fehér képpel búcsúzott a TV2 sztárja

SZTÁRDZSÚSZ

Tóth Andi kiakasztotta a rajongóit: Akkor a pénz mégis jó belőle?

SZTÁRDZSÚSZ

„Anyukámmal sem használnék egy fürdőszobát” – A Kőgazdag Fiatalok sztárjával nehéz együtt élni

SZTÁRDZSÚSZ

Egyetlen szó miatt páros lábbal szálltak bele Berki Mazsiba

SZTÁRDZSÚSZ

"Az érettségi a minimum" – Kőgazdag Metta leleplezte a tanulmányait

SZTÁRDZSÚSZ

Félhetnek Schmuck Andor randipartnerei: elkészült a politikus leleplező könyve

SZTÁRDZSÚSZ

Schobert Lara besokallt – reagált az őt ért támadásokra