RETRO RÁDIÓ

Nyáron a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző

Nyáron a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző
ripost
Szerző
ripost
Létrehozva2021. 09. 02. 13:40

Sikerrel vette a nyarat a TV2, az augusztusi nézettségi eredményeket vizsgálva elmondható, hogy mindhárom kiemelt célcsoportban a TV2-t választotta a legtöbb néző. A nyár utolsó hónapjában sem talált kihívóra a Mokka, és sávjának éllovasa volt a Tények is a teljes lakosság körében. Augusztusban ismét a TV2 Csoport a piacvezető, és a Mozi+ a harmadik legnézettebb TV csatorna a 18-59 évesek körében.

Az augusztusi nézői részesedést tekintve, a 18-59 éves nézők 8,5%-a, a 18-49 éves nézők 8,4%-a, míg a teljes lakosság körében a nézők 10,4%-a választotta a TV2-t. Ennek köszönhetően nem csupán 2021 augusztusában, hanem a teljes nyári időszakban is a TV2 lett a legnézettebb csatorna mindhárom kiemelt célcsoportban.

A nyári hónapok egyik legjobban várt műsora a Kasza Tibi által vezetett, megújult Szerencsekerék volt, mely a 20 éves szünet utáni visszatérését követően hamar a nézők szívébe lopta magát. A Szerencsekerék a nyári esték egyik kiemelt műsora volt mindhárom kiemelt korcsoportban – a július 19. és augusztus 22. között adásba került 25 rész átlagos közönségaránya 14,1% a 18-59 évesek körében, 14,6% a 18-49-es korcsoportban és 15,6% a teljes lakosság körében. A 4 éves vagy annál idősebb nézők körében ráadásul a Szerencsekerék volt a legnézettebb műsor a saját idősávjában. A premiert például a teljes lakosságon belül átlagosan 677 ezer néző követte figyelemmel, így a sikerre való tekintettel hamarosan folytatódik a műsor a második évaddal.

Fotó: TV2

A TV2-n futó délutáni török sorozatok továbbra is a nézők nagy kedvenceinek számítanak, eredményei messze túlszárnyalják a rivális csatorna azonos idősávjának számait. Az augusztusi epizódokat a Derült égből apa esetében átlagosan a 18-59 éves nézők 8,9%-a, A nagykövet lánya esetében ugyanezen célcsoport 11,6%-a, míg A bosszú csapdájában című telenovella esetében 12,1%-uk választotta délutáni kikapcsolódásként.

A TV2 infotainment műsorai szintén szép eredményeket könyvelhetnek el augusztus hónapban. A hétköznap reggelente jelentkező Mokka és Mokkacino az eddigi trendet folytatva, augusztusban is toronymagasan nyeri a nézettségi versenyt fő konkurense, az RTL Klub azonos idősávjával szemben mindhárom kiemelt célcsoportban. Főműsoridőben a Tények és a Tények Plusz augusztusban is idősávja legnézettebb műsora lett a teljes lakosság tekintetében. A Tények a 4 éves vagy annál idősebb nézők 20,8%-át, míg a Tények Plusz ugyanezen célcsoport 15,2%-át nyerte meg magának, felülmúlva ezzel az RTL Klub azonos idősávját.

A TV2 Csoport csatornái átlagosan a 18-59 éves nézők 23,1%-át, a 18-49 éves nézők 22,1%-át és a 4 éves vagy annál idősebb nézők 24,3%-át nyerte meg magának. Kiemelkedő siker, hogy ezzel az eredménnyel nem csupán augusztusban, hanem a teljes nyári időszak tekintetében is piacvezető a TV2 Csoport, amely siker a TV2 mellett a csoport kábelcsatornáinak is köszönhető.

Augusztusban a Mozi+ csatornát átlagosan a 18-59 éves tévénézők 4,1%-a választotta, így a két fő kereskedelmi csatorna után a harmadik legnézettebb lett a hónapban, amivel maga mögé utasította egyik fő konkurensét a Film+ csatornát is.. A Mozi+ ezzel tovább erősítette az idei évi eredményét, és így az eddig eltelt időszakot tekintve, 2021-ben a harmadik legnézettebb csatorna. Mindemellett augusztusban a csatornatoplistán előkelő helyezést ért el a SuperTV2 is a 2,6%-os átlagos nézői részesedésével.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.