tóth gabi
Kora délelõtt leállt a Telekom mobilinternet szolgáltatása, de a telefonos adatforgalom is akadozik.
Ne ijedj meg, a hiba nem a te készülékedben van! A 1430 órák óta foglaltat jelez, a Telekom-üzletekben pedig fürtökben lógnak az emberek, akik ijedten nyomkodják készülékeiket.
"Központi hiba van, nyugodjon meg!"
- tájékoztatta munkatársunkat egy ügyintéző a kispesti üzletben. "Nem tudom megmondni, mikorra áll helyre, az egész országban tapasztalható"- mondta el.
Közben a vállalat sajtóközleményt is kiadott, ami persze internet nélkül valószínűleg nehézkesen jut el az ügyfelekhez. "A tájékoztatás szerint a csütörtök délelőtti óráktól kezdve az ügyfelek több helyen tapasztalhatták a mobilinternet-szolgáltatással kapcsolatos problémákat. A hibát vizsgálják, a cég a szolgáltatás helyreállásáig az ügyfelek türelmét kéri" - szól a felhívás, amely csak egy félmondatban említi, hogy a hiba a telefonálásra is hatással lehet. Ehhez képest munkatársunk másfél órán keresztül elérhetetlen volt, és ő sem tudott hívást indítani.
A telefon legtöbb esetben
nem talál térerőt, a kiírás no service, hívásindításnál pedig a Call Failed hiba tapasztalható.
"A telefonom és az internetem is a Telekom szolgáltatja. Ezek egyszerre álltak le, miközben mindkettő munkaeszköz. Nem tudtam senkit sem értesíteni, a főnököm se, az üzletben pedig azt se tudják megmondani, mikorra javul meg. A kártérítés pedig nyilván szóba sem kerül majd" - mondta egy ideges ügyfél munkatársunknak az üzlet előtt.