Menczer Tamás: Az emberek azt várják a vezetőiktől, hogy védjék meg őket!

POLITIK
Létrehozva: 2020.09.17.

Szexjátékokat reklámozott volna a focicsapat, döntöttek a sorsáról

A klubot meglepte és feldühítette a szövetség reakciója.

A Holland Labdarúgó Szövetség (KNVB) nem engedélyezte az élvonalbeli FC Emmen csapatának, hogy mezszponzori szerződést kössön egy szexuális kiegészítőket gyártó céggel – számolt be róla az MTI

Fotó: Emmen/Facebook

Az Emmen a most indult szezont vasárnap kezdte, a mérkőzésen a játékosok mezén semmilyen logó nem szerepelt, mert a klub még szponzort keresett erre a felületre. Ezt követően az egyesület megállapodott az EasyToys nevű vállalattal, és engedélyt kért az üzlet véglegesítésére a KNVB-től, de a szövetség ellenállt.

„Nem helyénvaló, hogy egy csapat mezén a szexiparban tevékenykedő bármilyen cég logója legyen megjelenítve”

hivatkozott állásfoglalásában saját szabályzatára a KNVB, hozzátéve, hogy számításba kell venni, a labdarúgás a felnőttek és az idősebb korosztály mellett a fiataloknak is szól.

A klubot meglepte és feldühítette a szövetség reakciója, és jelezte, megfontolja a következő lépést az ügyben: „az biztos, hogy nem áll szándékunkban megválni egy partnertől, aki a főszponzorunk szeretne lenni.”

„Számunkra logikus lépés volt az együttműködés, mert úgy véltük, ilyen módon kevésbé lesz tabutéma az az iparág, amelyben dolgozunk”

– jelentette ki Eric Idema, a cég vezérigazgatója, aki szerint a KNVB vonatkozó döntéséből is látszik, hogy a szexualitás és az erotika még mindig „kényelmetlen téma” a legtöbbek számára.

Az EasyToysnak van egy másik megállapodása a szintén holland élvonalban szereplő FC Groningennel, amelynek stadionjában a hirdetőtáblákon szerepel a cég logója. A KNVB szerint ezekre a felületekre nem vonatkozik az engedélykérési kötelezettség, amely viszont szükséges a mezszponzoráció esetén.

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek