tóth gabi
Az Aldi munkatársai kezdték meg az újraélesztést, amikor egy vásárló összeesett a pénztárnál.
Egy férfi hálálkodik az egyik Aldi személyzetének, hogy megmentették az életét, miután összeesett a szupermarketben. A 81 éves Kevin Green szíve a múlt hónapban az önkiszolgáló pénztáraknál állt le. Mivel a legközelebbi defibrillátor 10 percnyi sétára volt, a személyzet mellkaskompressziót végzett a vásárlón, amíg a mentősök meg nem érkeztek és újraélesztették.
Kevin 19 percig volt halott, kórházba szállították, ahol azt mondták szeretteinek, hogy készüljenek fel a legrosszabbra.
Nem volt a közelben defibrillátor, így szerencsém volt, hogy az Aldi munkatársai képzettek voltak és tudtak segíteni. Szeretnék köszönetet mondani nekik, hogy ilyen gyorsan cselekedtek. Megmentették az életemet
– mondta a férfi, akinek két lánya, négy unokája, hat dédunokája és három ükunokája van.
Az angol Mirror most azért kampányol, hogy defibrillátorokat helyezzenek el minden nyilvános helyen, például az üzletekben. Ezt támogatja most a 81 éves férfi is. Sok szupermarket már rendelkezik az eszközökkel. Mint ismert, a szívmegállás túlélési aránya 70 százalék, ha egy defibrillátort öt percen belül használnak, de minden perc késéssel ez 10 százalékkal csökken.
Mindenkinek, akinek sürgősségi ellátásra van szüksége, hozzá kell férnie egy defibrillátorhoz
– idézi a lap Kevin szavait, aki két hét kórházi kezelés után visszatért abba az Aldiba, ahol több mint 10 éve minden héten vásárolt, hogy megköszönje a két munkatársnak, hogy megmentették.
A férfi egyik unokája adománygyűjtő oldalt hozott létre, hogy defibrillátort vásároljon az üzletbe.