kulcsár edina
Ezzel már szinte minden alkalmazott szembesült.
Redditen fakadtak ki a Tesco alkalmazottai, amikor olyan bosszantó vásárlói szokások kerültek szóba, amelyekkel gyakran kénytelenek szembesülni munka közben. Az egyiket különösen dühítőnek bélyegezték, mivel nem csupán önző, és lustaságra vall, de még élelmiszerpazarlás is.
A Tesco egyik dolgozója volt az, aki elindított egy posztot a témában: ebben elárulta, számára mindennél bosszantóbb az, amikor a vásárlók nem viszik vissza az eredeti helyükre azokat a termékeket, amiket végül mégsem akarnak megvenni, hanem csak leteszik őket a hozzájuk legközelebb eső polcra.
Vannak vásárlók, akik a fagyasztott árut akkor is otthagyják egy polcon, amikor a fagyasztó közvetlenül mellettük van. Mennyire kell lustának lenni ahhoz, hogy kinyisd a fagyasztót és visszarakd a terméket? Egyszer találtam három fagylaltot, közvetlenül a fagyasztó melletti polcon
- írta meg dühösen a felhasználó; a bejegyzés alatti kommentszekcióban valaki megjegyezte, egyes vásárlóknak meg kellene tanítani, mit jelent az, hogy élelmiszerpazarlás.
A vásárlók panaszkodnak az élelmiszerárak emelkedése miatt, de úgy tűnik, nem veszik észre, hogy ők is a probléma részét képezik, mivel a termékek pazarlása pénzbe kerül, és a vállalkozásnak valahogy meg kell térítenie a pénzt
- jelentette ki az illető.
Persze, az ügyfelek meggondolhatják magukat, és ez teljesen rendben van, de a legkevesebb, amit megtehetnek, az az, hogy visszahelyezik a terméket oda, ahonnan elvették, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy vissza kell térniük a kiindulóponthoz, ahelyett, hogy önzőn viselkednének és véletlenszerű helyeken leraknák
- értett egyet egy újabb alkalmazott, a Daily Star beszámolója szerint.