RETRO RÁDIÓ

Ez már majdnem pornó: túl erotikus lett az új smoothie reklám

Ez már majdnem pornó: túl erotikus lett az új smoothie reklám
Doris
Szerző
Doris
Létrehozva2020. 05. 13. 21:00

A hatóságnak is szemet szúrtak a merész képsorok. Csak 21 óra után vetíthetik az ominózus reklámot.

Kizárólag este kilenc után látható az a pornófilmre hajazó reklám, ami egy londoni kreatív ügynökség, a PLAY fejéből pattant ki – írja a Daily Mail.

Fotó: SWNS.com

A reklám eredetileg egy friss gyümölcsökből készült smoothie-t óhajtott volna népszerűsíteni, de a Clearcast nevű televíziós hatóságnak feltűnt, hogy több, igen durva szexuális utalást is tartalmaz, elég csak a lédús eperre vagy arra a banánra gondolnunk, amit épp meghámoznak.

Nem beszélve arról a narancsról, amibe valaki épp beledugja a két ujját. Hmmm...

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.