kulcsár edina
Akár 600 terméket vehetünk jóval olcsóbban, így a húsvét sem lesz annyira zsebbenyúlós ünnep.
A Lidl idén is széles választékkal, magas minőségű termékekkel, kedvező árakkal és számos akcióval készül a húsvéti időszakra. A vállalat ráadásul tartós árcsökkentési programjának keretében több mint 600 terméket kínál akár 50%-kal olcsóbban a tavalyihoz képest. A vásárlók így mind a húsvéti, mind a napi bevásárláshoz kapcsolódó termékeket olcsón szerezhetik be.
A Lidl Magyarország mint minden évben, idén is kiemelt figyelmet fordít a húsvétra, hiszen a karácsony után ez az év második legforgalmasabb időszaka. A piacvezető áruházlánc kínálatában klasszikus, húsvéthoz kapcsolódó termékek széles, kedvező árú választéka megtalálható, de a különlegességeket keresők is megtalálhatják számításaikat.
„A Lidl tapasztalatai alapján a vásárlói trendek nem változtak az elmúlt időszakhoz képest, és a kereslet elsősorban továbbra is az olcsóbb és az akciós áron kínált termékek irányába tolódik. Erre az erősen megnövekedett árérzékenységére reagálva a húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segítjük a vásárlókat és mindent megteszünk azért, hogy a lehető legjobb árakat biztosítsuk a magyar embereknek, családoknak. Tartós árcsökkentési programunknak köszönhetően több mint 600 terméket kínálunk akár 50%-kal olcsóbban az előző év azonos időszakához képest. Így vásárlóink nem csak kizárólag az ünnephez kapcsolódó árucikkekhez juthatnak hozzá jó áron, de a mindennapi bevásárlásuk végösszege is olcsóbb lehet a tavalyihoz képest” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A vállalat az ilyenkor egyik legnépszerűbb termékből, a húsvéti sonkából összesen 16-félét kínál, melyek között mind a pulykából, mind a sertésből készült termékek változatos elkészítési formában kerülnek a polcokra. Az áruházlánc különösen büszke a hagyományos eljárással, hosszú pácolással és kizárólag sózással készült Pikok Pure Szívsonkára, mely egyenesen a füstről érkezik, és nyersen, főzve vagy sütve is fogyasztható. A sonkák esetében a legkeresettebb termék a Pikok füstölt-főtt kötözött lapocka, de a korábbi sikereknek köszönhetően a kínálat idén a füstölt-főtt kötözött sertéscombbal is bővül. A húsvéti sonkák ára kilogrammonként 1689 és 4599 Ft között alakul, így a kínálatban mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet. A sonkák mellett pedig a friss húsok úgy, mint a kacsa, a bárány, a különféle steak-ek és a hal széles választéka is elérhető, ami szintén kiváló alapanyaga lehet az ünnepi menünek. A másik szintén keresett árucikk ilyenkor a tojás, amelyből szintén többfélét kínál a Lidl, és amelyek ára a legnagyobb mértékben, akár 30%-kal csökkent a tavalyihoz képet.
A húsvéti kalácsból hatféle található meg a polcokon. Az állandó kínálatba tartozó, nagy népszerűségnek örvendő vajas fonott kalács 279 forintba kerül, ami 22%-kal olcsóbb az egy évvel ezelőttihez képest. A szintén kedvelt gyümölcsös, a háromágas fonott és a húsvéti sós kalács mellett idén először két újdonság, sós-tormás és Dia-wellness tönköly kalács is várja majd a vásárlókat. A kalácsok ára összességében 279 és 699 forint között alakul.
Tormából négyfélét kínál a Lidl vásárlóinak: a reszelt torma, a reszelt torma erős ízesítésben, valamint a Csupros tejszínes torma a Lidl saját márkás Hazánk Kincsei termékcsaládjába tartozik, továbbá Birsalmás torma is választható. A Hazánk Kincsei reszelt torma a mai naptól ráadásul 60%-os kedvezménnyel, 169 forintért érhető el.
Az édességek tekintetében is rendkívül széles választék fogadja a vásárlókat. A csokoládényulak mellett különféle csokoládétojások, csokoládé különlegességek, húsvéti csomagok és cukorkák is kaphatóak kedvező áron. A Lidl-t tavaly negyedik alkalommal választották Az év zöldség- és gyümölcskereskedőjének és ehhez méltóan nagy hangsúlyt fektet a friss zöldségekre és gyümölcsökre, melyekből átlagosan legalább 150-féle termék érhető el az áruházakban.
Az áruházlánc a húsvéti termékkínálat mellett nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a vásárlók a lehető legjobb árakon intézhessék a bevásárlást. A hétről-hétre megújuló akciók rendkívül népszerűek és keresettek, csak úgy, mint a „Többet adunk” akciók, amelynek keretében a vállalat a kötelezően előírt 15% helyett akár 50%-os kedvezményt is biztosít vásárlóinak. A Lidl Plus applikációval pedig többek között az automatikusan aktiválódó ajánlatoknak és a személyre szóló kuponoknak köszönhetően még tovább csökkenthetik kiadásaikat a vevők.