kulcsár edina
Három termékkategóriában vehetett át elismeréseket a Lidl Magyarország a Parlament Felsõházi Termében szeptember 11-én, az Alkotók Ünnepére idõzített díjátadón. A szakmai megmérettetés zsûrije mindenekelõtt az áruk minõségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét vizsgálta a kiválasztás során.
A Lidl Magyarország 2004-es hazai piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a vásárlók rendelkezésére.
Szemléletének is köszönheti, hogy az Érték és Minőség Nagydíjon három elismerést is elnyert. Az új minőségtanúsító védjegyet egyrészt a hazai készítésű Chef Select termékcsalád készételeivel, másrészt a kézműves Craft Beer sörökkel, harmadrészt a Húsfarm nyúl húsaival érte el a Lidl Magyarország.
Dr. Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke és a pályázat fővédnöke a díjátadón elmondta, hogy az Érték és Minőség Nagydíjat - mely az 1998-ban bevezetett és 20 éven át meghirdetett Magyar Termék Nagydíj tanúsító védjegy tradícióira épülve képviseli a kimagasló minőséget a határainkat átlépve - a magas minőségű áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek részére alapították, hogy ösztönözzék a szolgáltatások fejlesztését, ezáltal elősegítve a gazdaság fellendülését és az export növekedését.
„A Lidl Magyarország számára kiemelten fontosak a hazai gyártók és termékek. Ahhoz, hogy minél több kiváló minőségű hazai termék jelenhessen meg az áruházlánc polcain,
2013-ban útjára indítottuk a »Lidl a magyar beszállítókért« programot.
A most elnyert Érték és Minőség Nagydíj, illetve a tavalyi évben elnyert hat Magyar Termék Nagydíj is kiválóan bizonyítja, hogy a vállalatunk által forgalmazott termékek kimagasló minőséget képviselnek a hazai piacon.” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.