RETRO RÁDIÓ

Megmutatta a villanyszámláját egy Tesla tulajdonosa, az emberek értetlenül állnak előtte

B.
Szerző
B.
Létrehozva2025. 06. 29. 15:00

Sokan úgy vélik, bár a Teslákat nem drága benzinnel vagy dízellel kell tankolni, de a javításuk költséges lehet. Az igazság azonban az, ha hosszú távon vigyázol rá, akár olcsóbb is lehet, mint egy "normál" autó - írja a LadBible. Sőt, ha otthonra telepítesz egy töltőpontot, bár mélyen a zsebedbe kell nyúlnod, de egyszerűbb lehet, mint rendszeresen használni a nyilvános töltőpontokat.

Sokan úgy vélik, bár a Teslákat nem drága benzinnel vagy dízellel kell tankolni, de a javításuk költséges lehet. Az igazság azonban az, ha hosszú távon vigyázol rá, akár olcsóbb is lehet, mint egy "normál" autó Fotó: Unsplash

Megmutatta a villanyszámláját egy Tesla-tulajdonos

Egy Tesla-tulajdonos X-felhasználó, @Tesla_GTownTX nemrég közzétett egy képernyőfotót a saját villanyszámláról, amely mindössze 2,37 dollár (808 forint) volt.

Ez volt az első alkalom az elmúlt 12 hónapban, hogy számlát kaptam

 – írta a számok mellé a Tesla tulajdonosa.

Az emberek értetlenül álltak a számla alacsony költsége előtt, sokan azon tűnődtek, vajon a Tesla-tulajdonosnak voltak-e más módjai is arra, hogy ilyen olcsón tartsa az villany árát.

Mennyit fizettél a napelemekért és a fali akkumulátorért?

- érdeklődött egy kommentelő.

A Tesla tulajdonosa bevallota, hogy valóban napelemeket és egy úgynevezett Tesla Powerwallt is használt, ami egy újratölthető lítium-ion akkumulátor, ez napelemes vagy elektromos hálózatból származó energiát tárol. A rendszer kiépítésének az ára több millió forint, de a benzin és a dízel árának folyamatos emelkedése miatt az elektromosra váltás hosszú távon jó befektetésnek bizonyulhat, ha valakinek van elég pénze a kezdeti költségekre.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.