tóth gabi
A streaming szolgáltató áremeléssel próbálkozik.
Hazánk legnépszerűbb sreaming szolgáltatója a Netflix. Az elmúlt években azonban több csatorna is felkapottá vált, és már annyi lehetősége van az embereknek streaming szolgáltatót váltani, hogy elkezdett csökkenni a Netflix népszerűsége. Kezdetben ezt azzal kezelte a szolgáltató külföldön, hogy visszahozta a reklámokat, majd megnövelte a gyerekfilmek mennyiségét az alkalmazáson, ezután pedig szigorítottak a jelszómegosztási rendszeren. Most azonban Kanadában drasztikus lépésre szánta el magát a cég.
A Gizmodo beszámolója szerint a héten Kanadában kezdte el tesztelni a Netflix az új változtatását, amelynek a lényege az, hogy az új regisztrálók már nem tudják megvásárolni a basic csomagot. Magyarországon ez a 2499 forintos alap csomag. Helyette az északiak vagy egy olcsóbb, de reklámokkal terhelt csomagot tudnak vásárolni, vagy azonnal az egy árkategóriával magasabb verziót vásárolják meg, de azt legalább hirdetésmentesen.
A Netflixnek szokása régiónként tesztelni az újdonságait, úgyhogy bár nem akarunk ijesztgetni senkit, de ha beválik a cég számára, akkor a közeljövőben Magyarországon is bevezethetik ezt az újítást.