RETRO RÁDIÓ

Válaszolt a Posta: Ezért nem érkeznek meg a leveleink és csomagjaink

Válaszolt a Posta: Ezért nem érkeznek meg a leveleink és csomagjaink
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2019. 02. 21. 12:43

Egyre többen panaszkodnak a postára: hiába van otthon a címzett, csomag helyett csak értesítést kap a postaládájába. Van, aki még azt sem.

„Még január végén rendeltem egy alkatrészt Angliából, helyette február 7-én jött egy január 22-re dátumozott papír, hogy nem sikerült kézbesíteni a csomagot. Az autós cég futárdíjért cserébe újraküldte a visszapostázott csomagot, mely így 3 nap alatt megérkezett” – mesélte a %Ripost%-nak a Gyöngyösön élő Dávid.

Egy battonyai férfi a villanyszámláját nem kapta meg. Felhívta a szolgáltatóját, ahol közölték, nem csak a számlát küldték ki neki hetekkel ezelőtt, de azóta egy fizetési felszólítást is.

A %Ripost% megtudta: a fővárosban sem jobb a helyzet. Van, hogy a lépcsőházban hagyják a küldeményeket egy kupacban, de olyat is hallottunk, hogy a házszám stimmelt ugyan, de a szomszédos utcában rakták le a küldeményt.

A %Ripost%-nak név nélkül nyilatkozó kézbesítő szerint túlterheltek.

Van, hogy egy postásnak 3-4 postásnyi területet kell kiszolgálnia, mert emberhiány van, sokan otthagyják a céget

– árulta el. Az ügyben a Magyar Postát is megkerestük.

„Postásainknak a közönséges küldeményeket a postaládákba kell betenniük, míg a könyvelteket a címzettnek kell átadniuk. Ha nincs otthon senki, akkor értesítőt hagynak, a rosszul címzett küldemények viszont nehezítik a munkát. Jelenleg 9300 kézbesítőnk dolgozik, a kézbesítőhiányt átszervezéssel és helyettesítéssel próbáljuk megoldani” – hangzott a nem túl megnyugtató válasz.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.