tóth gabi
Holnap itt a Black Friday, vagyis az akciós Fekete Péntek, ám az elmúlt napokban már több hazai forgalmazó is megtartotta a maga online akciós napját. Az is kiderült, hogy hatalmas mértékben megugrott a magyarok online vásárlási kedve.
Magyarországon az utóbbi időben brutális mértékben nőtt az online vásárlási kedv. A PayPal felmérése szerint 2016-ban még csak 16 százalékkal, míg tavaly már 40 százalékkal emelkedett az online vásárlások száma az előző évhez viszonyítva.
„A hazai fogyasztók 42 százaléka elsősorban a karácsonyi időszakban vásárol határon túlról, ilyenkor leggyakrabban ékszereket és órákat rendelünk, legtöbbet viszont utazáshoz kapcsolódó kiadásokra költünk” – derül ki a PayPal felméréséből. Leggyakrabban Kínából, az Egyesült Királyságból, Hongkongból, Németországból vagy az Egyesült Államokból rendelünk.
A 2017-es Black Friday alkalmával a ruházati és divatcikkek voltak a legnépszerűbbek, ezek értékesítése meghaladta az éves átlag háromszorosát.