kulcsár edina
Visszautasították a hercegnét, illetve, hogy pontosabban fogalmazzunk: ismét visszautasították őt.
Igencsak kellemetlen helyzetbe hozta magát Meghan Markle. Úgy tűnik, újabb jel utal arra, hogy talán mégsem kellett volna olyan hirtelen elszakadniuk a brit királyi családtól és csapot-papot maguk mögött hagyva Amerikába költözniük. Ugyanis hiába a zsíros Netflix-szerződés és a rájuk szegeződő figyelem, nem fenékig tejfel az élet az Egyesült Államokban sem, és a hercegné egyre többször kell, hogy szembesüljön vele: itt sincs kolbászból a kerítés. Nagyon nem. Jól példázza ezt, hogy hiába szeretné felépíteni a saját brandjét, az folyamatosan akadályokba ütközik.
Most épp a védjegyhivatal tett neki keresztbe, méghozzá nem is először. Meghan különböző nőket célzó termékeket szeretne bevonni új márkája, az American Riviera Orchard alá, úgy mint jógamatracok, konyhai eszközök, szappanok, edények, sajnos azonban a védjegyhivatal döntésének hála épp át kell terveztetnie a cég logóját, azt ugyanis visszautasították, mondván, nem egyezik a szimbólum leírásával. A fő kifogás az volt, hogy míg az A és R betűk felfedezhetőek benne, az O nem – pedig elvileg azt is tartalmazza (valahol) a dizájn. Mindebben az az igazán kínos, hogy promóciós célokra Meghan már ötven celebnek küldött szét házi készítésű lekvárokat a cég (hivatal által visszautasított) logójával ellátva.
Amúgy a hivatal már másodszorra dobja vissza Meghanék kérelmét – írja a Mirror –, ugyanis korábban közölték vele: konkrét földrajzi helyet nem védethet le, bármennyire is szeretne.