
Meghan Markle hatalmas gólt hagyott ki: egyre nagyobb fejfájást jelent még a Netflix számára is
A szakértő szerint óriási lehetőséget hagytak ki. Meghan Markle műsora zuhanórepülésben.
Meghan Markle újabb kritikák kereszttüzébe került Netflix-műsora, a With Love, Meghan második évadának gyenge teljesítménye miatt. A sorozat augusztus 26-án debütált, ám nem sikerült bekerülnie a Netflix hivatalos globális top 10-es listájára az augusztus 25–31. közötti héten. A brit márka- és kultúraszakértő, Nick Ede szerint a hercegné nem használta ki a műsor nyújtotta lehetőségeket saját életmárkája, az As Ever népszerűsítésére, pedig a Netflix partnerként áll mögötte.

A Netflix számára a fejfájást az jelenti, hogy vajon ez tényleg át fog-e fordulni bevételbe, és ténylegesen tudnak-e pénzt keresni ezzel
– fogalmazott Ede. A szakértő szerint Meghan nem világította meg eléggé, hogy a műsorban bemutatott termékek a rajongók számára meg is vásárolhatók – írja az Express. – Úgy véli, a két évad egymás utáni leforgatása miatt maradt el a hatékony termékelhelyezés:
Ha két különálló szezont forgattak volna, sokkal több lehetőség nyílt volna az As Ever márka termékeinek reklámozására. Amikor azonban az első évad készült, még nem voltak elérhető termékek
A szakértő úgy látja, ez hatalmas kihagyott esély volt.
Ha belegondolunk, eddig még igazán pénzt sem kerestek. A befektetésük óriási lehetett a termék megalkotásába, a márkaépítésbe és az újrapozícionálásba, de a második évad így egy elszalasztott lehetőség lett, amely akár egy díszes infomercialszerű reklám is lehetett volna, ha jól csinálják
A sorozatban Meghan régi és új barátait látja vendégül, akikkel főznek és kézműveskednek. Bár a hercegné decemberre egy karácsonyi különkiadással készül, az eddigi számok és visszajelzések alapján komoly kérdőjelek merülnek fel azzal kapcsolatban, hogy a műsor mennyire lesz képes támogatni a márkáját.






