
Meghan Markle nagyszabású bejelentése vírusként terjed
A hercegné újra reflektorfényben.
Idén nyáron ismét Meghan Markle került a figyelem középpontjába, ám ezúttal nem családi drámák, hanem a stílusos vállalkozása, az As Ever miatt. A sussexi hercegné új életmódmárkája néhány hónap alatt komoly rajongótábort épített ki, és első borválogatása, a 2023-as Napa Valley Rosé máris hatalmas sikert aratott.

A egyedi keverék néhány órával a megjelenése után el is fogyott, a visszajelzések pedig magukért beszélnek: a vásárlók tökéletesnek, kiemelkedő ízvilágúnak és lenyűgözően finomnak nevezték a bort. A rozé vakteszteken is kiemelkedően szerepelt, többek között a nyár legjobb itala címmel is jutalmazták.
Az As Ever hírlevelében Markle csapata köszönetet mondott a pozitív fogadtatásért, és bejelentették: nem kell sokáig várni a következő évjáratra. Egy újabb friss szállítmány már jövő héttől elérhető lesz a vásárlók számára.
Köszönjük, hogy megtöltöttétek a poharunkat. Most itt az ideje, hogy mi is megtöltsük a tiéteket! Örömmel osztjuk meg, hogy 2024-es Napa-völgyi Rosé borunk a jövő héten megvásárolható lesz.
- írták a hírlevélben.
Markle az Instagramon is megosztotta lelkesedését:
Ó, mennyire szeretjük rózsaszín szemüvegen keresztül látni a világot. Rózsás szemüvegen keresztül? Talán még jobb is.
A bor, mely a stílus és elegancia jegyében készült, tökéletes kísérője lehet a szabadtéri ebédeknek vagy a naplementés vacsoráknak. Az As Ever rozéja nem csupán egy ital hanem egy "életérzés is, amely a nyár könnyedségét és a hétköznapi luxust idézi."






