
Hatalmas csapás érte Meghan Marklet, ott, ahol a legjobban fáj neki
Meghan Markle reagált az As Ever nevű életmódbeli márkájának szüneteltetésére.
Meghan Markle, a sussexi hercegné, reagált az As Ever nevű életmódbeli márkájának szüneteltetésére, miután az áprilisi bevezetés során az összes termék pillanatok alatt elfogyott. Június 3-án közzétett Instagram-bejegyzésében biztosította követőit, hogy a népszerű termékek, valamint új kiegészítők hamarosan visszatérnek a hónap végén.

Meghan a „Confessions of a Female Founder” című podcastjában elmondta, hogy a termékek újratöltésének szüneteltetése mellett döntött annak érdekében, hogy biztosítsa a termékfejlesztés és -elosztás teljes stabilitását.
Megosztotta tapasztalatait az olyan kézműves termékek, mint a lekvárok, előállításának és szabályozásának kihívásairól, és az FDA előírásaihoz hasonló szabványok betartásának fontosságáról beszélt. Hangsúlyozta a vásárlói elvárások kezelésének és a termékminőség fenntartásának jelentőségét, valamint a márka bevezetésének egyéves előkészítését, írja a People.
Az As Ever márka, amelyet eredetileg „American Riviera Orchard” néven alapítottak, 2025 áprilisi bevezetése során gyorsan elérte célját: az összes termék, köztük a vadvirág méz és a virágszórók, mindössze néhány perc alatt elfogytak. A márka célja, hogy tükrözze Meghan személyes stílusát és értékeit, és a jövőben szezonális vendéglátással és otthoni termékekkel bővüljön.
A hercegné köszönetet mondott a vásárlók támogatásáért és türelméért, és biztosította őket, hogy a márka hamarosan újra elérhető lesz.






