RETRO RÁDIÓ

Hatalmas csapás érte Meghan Marklet, ott, ahol a legjobban fáj neki

Létrehozva2025. 06. 04. 20:00

Meghan Markle reagált az As Ever nevű életmódbeli márkájának szüneteltetésére.

Meghan Markle, a sussexi hercegné, reagált az As Ever nevű életmódbeli márkájának szüneteltetésére, miután az áprilisi bevezetés során az összes termék pillanatok alatt elfogyott. Június 3-án közzétett Instagram-bejegyzésében biztosította követőit, hogy a népszerű termékek, valamint új kiegészítők hamarosan visszatérnek a hónap végén.

Meghan Markle
Meghan Markle, a sussexi hercegné, reagált az As Ever nevű életmódbeli márkájának szüneteltetésére .Fotó: JLPPA / Bestimage

Meghan a „Confessions of a Female Founder” című podcastjában elmondta, hogy a termékek újratöltésének szüneteltetése mellett döntött annak érdekében, hogy biztosítsa a termékfejlesztés és -elosztás teljes stabilitását.

Megosztotta tapasztalatait az olyan kézműves termékek, mint a lekvárok, előállításának és szabályozásának kihívásairól, és az FDA előírásaihoz hasonló szabványok betartásának fontosságáról beszélt. Hangsúlyozta a vásárlói elvárások kezelésének és a termékminőség fenntartásának jelentőségét, valamint a márka bevezetésének egyéves előkészítését, írja a People.

Az As Ever márka, amelyet eredetileg „American Riviera Orchard” néven alapítottak, 2025 áprilisi bevezetése során gyorsan elérte célját: az összes termék, köztük a vadvirág méz és a virágszórók, mindössze néhány perc alatt elfogytak. A márka célja, hogy tükrözze Meghan személyes stílusát és értékeit, és a jövőben szezonális vendéglátással és otthoni termékekkel bővüljön.

A hercegné köszönetet mondott a vásárlók támogatásáért és türelméért, és biztosította őket, hogy a márka hamarosan újra elérhető lesz.

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.