RETRO RÁDIÓ

Ennyi volt: leváltották a nagybeteg Bruce Willist

B. V.
Szerző
B. V.
Létrehozva2024. 02. 16. 13:10

A színészt ráadásul egy szakmabeli váltotta.

Új reklámarcot kapott Magyarország egyig legnagyobb energiaital gyártója. A vállalat eddigi reklámarca Bruce Willis volt, viszont a hollywoodi színészt valószínűleg a súlyos afáziás, demenciás betegségei miatt kénytelenek voltak lecserélni, hiszen a világsztár már nem dolgozik többé. Helyét pedig nem más vette át, mint Michele Morrone, a 365 nap filmek sztárja, a világ egyik legszexibbnek tartott férfija. 

Michele Morrone
Michele Morrone váltja Bruce Willist egy magyar kampány során. Fotó: AFP

A Netflix sztár magyarországi tartózkodása alatt nemcsak a céggel forgatott, hanem találkozott Hajdú Péterrel is, akivel együtt biliárdoztak. A műsorvezető ezt büszkén meg is osztotta a közösségi médiában, és legnagyobb megdöbbenésére ez a hír hihetetlen népszerűséget hozott neki.

Rengetegen bekövettek. Főleg nők és főleg az ő rajongói oldaláról érkeztek. Sőt, megosztották a posztomat és a sztorimat Brazíliában, Thaiföldön, Lengyelországban és még rengeteg helyen

– ecsetelte. 

Nos, a "siker" nem meglepő, hiszen a sármos olasz színét és zenészt, Morronét közel 16 millióan követik csak Instagramon. Úgy néz ki tehát, hogy a magyar energiaitalosok tökéletes embert választottak a több mint 60 országot elérő globális kampányukhoz Willis helyére, márkájuk népszerűsítésének érdekében. 

 

 

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.