kulcsár edina
A színészt ráadásul egy szakmabeli váltotta.
Új reklámarcot kapott Magyarország egyig legnagyobb energiaital gyártója. A vállalat eddigi reklámarca Bruce Willis volt, viszont a hollywoodi színészt valószínűleg a súlyos afáziás, demenciás betegségei miatt kénytelenek voltak lecserélni, hiszen a világsztár már nem dolgozik többé. Helyét pedig nem más vette át, mint Michele Morrone, a 365 nap filmek sztárja, a világ egyik legszexibbnek tartott férfija.
A Netflix sztár magyarországi tartózkodása alatt nemcsak a céggel forgatott, hanem találkozott Hajdú Péterrel is, akivel együtt biliárdoztak. A műsorvezető ezt büszkén meg is osztotta a közösségi médiában, és legnagyobb megdöbbenésére ez a hír hihetetlen népszerűséget hozott neki.
Rengetegen bekövettek. Főleg nők és főleg az ő rajongói oldaláról érkeztek. Sőt, megosztották a posztomat és a sztorimat Brazíliában, Thaiföldön, Lengyelországban és még rengeteg helyen
– ecsetelte.
Nos, a "siker" nem meglepő, hiszen a sármos olasz színét és zenészt, Morronét közel 16 millióan követik csak Instagramon. Úgy néz ki tehát, hogy a magyar energiaitalosok tökéletes embert választottak a több mint 60 országot elérő globális kampányukhoz Willis helyére, márkájuk népszerűsítésének érdekében.