DIÉTA

Fon­tos! Szokj rá a reg­geli spor­to­lásra!

Utálsz korán kelni? El sem tudod kép­zelni, hogy reg­gel spor­tolni menj? Ezek­kel a trük­kök­kel hamar ko­rán­kelő sport­em­ber lehet be­lő­led.
címkék:

Pakolj be és feküdj le időben! Ne hagyd reggelre a pakolást, mert akkor győznek a kifogások. Inkább este rakj össze mindent az edzőnacitól a törölközőtől a hajcsatig. Aztán feküdj le emberi időben, lehetőleg még éjfél előtt.

Állíts be két ébresztőt! Az első jelezze azt, hogy még 15 perced van felkelésig, így nem lesz nagyon drasztikus a váltás. Negyed óra alatt tested-lelked hozzászokik, hogy itt az ideje elkezdeni a napot. Ha felkelés után hideg vízzel mosod meg az arcod, azonnal felpörögsz.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Húzd szét a függönyt! Jöjjön csak be a fény, annál könnyebb lesz átállni nappali üzemmódra. Hallgass valami jó zenét, és vedd fel a kedvenc edzőruhád, hogy motiváljon.

Kényeztesd magad! Kezdd a napot egy szuperfinom, egészséges reggelivel, pirítóssal, tejeskávéval, gyümölccsel. Ez energiával is feltölt, jobban fogod bírni az edzést.

Képzeld el, hogyan fogod magad érezni edzés után! Gondolj bele, még meg sem kezdődött a munkaidő, és te már túlvagy a napi futáson, sporton. Előtted az egész nap, amit ráadásul energiával is jobban fogsz bírni!

címkék: