TESTFACTOR

Napi 10 perc, és hasad feszes, formás, gyönyörű lesz!

Mutatjuk a legjobb gyakorlatokat, melyekkel formába lendülhetsz!
  • Szerző: Ripost

Még tart a tél, és zimankósak a nappalok, de hamarosan ránk köszönt a tavasz, és itt a tökéletes időpont, hogy a téli plusz kilóktól elkezdj megszabadulni, hasadat pedig meseszépre formáld!

Ne feledd, hogy az egészséges és kiegyensúlyozott étrend sokat segít alakod szépítésében, és hogy tested meghálálja, ha minden edzést bemelegítéssel kezdesz, majd nyújtással fejezel be!

1. Gyakorlat

Feküdj hanyatt, lábad egyenesen és összezárva emeld a magasba, majd felülés közben érintsd meg kezeddel ellentétes oldalú bokádat. Szépen formálja alsó, felső és oldalsó hasizmaidat is! Ismételd meg mindkét irányba 20-szor.

2. Gyakorlat

Ülj fel, felső- és alsótested nagyjából 45 fokos szög zárjon be egymással. Hátad tartsd egyenesen, lábadat a levegőben, enyhén behajlítva. Törzsed elfordításával érintsd meg először egyik, majd másik oldalon a talajt. Alsó hasizmaid feszesítése mellett csodásan karcsú derekat érhetsz el ezzel a feladattal! Ismételd meg mindkét irányba 20-szor!

Mutatjuk a többi mozdulatsort is! Ne aggódj, nincs sok hátra, ám nagyon hatásosak! LAPOZZ!


3. Gyakorlat

Maradj az előző pózban, tehát felső- és alsótested ülő helyzetben 45 fokos szöget zárjon be egymással. Lábad először összezárva hajlítsd és húzd mellkasod irányába, majd nyújtsd ki terpeszbe. Minden izmodban érezni fogod a feszülést! Ismételt 1 percen keresztül!

4. Gyakorlat

Feküdj a hátadra, csípődet hasizmod megfeszítésével emeld a levegőbe, majd visszaereszkedve ollóz lábaiddal. Fárasztó, de roppant hatékony ez a feladat. Napi 1 perc már látványos eredményt okoz!

 

Természetesen ha úgy érzed, eleinte nem tudod mindegyik ismétlésszámot elvégezni, ne csüggedj, gyorsan tapasztalni fogod a fejlődést! Amikor pedig már belejössz, bátran növeld a sorozatok számát. Hetente 5 alkalommal végezd el az edzést, és 2 külön napon adj időt izmaidnak a pihenésre is.