TESTFACTOR

Napi 10 perc, és hasad fe­szes, for­más, gyö­nyörű lesz!

Mu­tat­juk a leg­jobb gya­kor­la­to­kat, me­lyek­kel for­mába len­dül­hetsz!

Még tart a tél, és zimankósak a nappalok, de hamarosan ránk köszönt a tavasz, és itt a tökéletes időpont, hogy a téli plusz kilóktól elkezdj megszabadulni, hasadat pedig meseszépre formáld!

instagrm
instagrm
EZEKET OLVASTAD MÁR?

Ne feledd, hogy az egészséges és kiegyensúlyozott étrend sokat segít alakod szépítésében, és hogy tested meghálálja, ha minden edzést bemelegítéssel kezdesz, majd nyújtással fejezel be!

1. Gyakorlat

Feküdj hanyatt, lábad egyenesen és összezárva emeld a magasba, majd felülés közben érintsd meg kezeddel ellentétes oldalú bokádat. Szépen formálja alsó, felső és oldalsó hasizmaidat is! Ismételd meg mindkét irányba 20-szor.

2. Gyakorlat

Ülj fel, felső- és alsótested nagyjából 45 fokos szög zárjon be egymással. Hátad tartsd egyenesen, lábadat a levegőben, enyhén behajlítva. Törzsed elfordításával érintsd meg először egyik, majd másik oldalon a talajt. Alsó hasizmaid feszesítése mellett csodásan karcsú derekat érhetsz el ezzel a feladattal! Ismételd meg mindkét irányba 20-szor!

Mutatjuk a többi mozdulatsort is! Ne aggódj, nincs sok hátra, ám nagyon hatásosak! LAPOZZ!