TESTFACTOR

Itt az új, 30 napos ki­hí­vás: visz­lát úszó­gumi! Ints bú­csút a de­rék­háj­nak!

Érd el kar­csú, for­más ala­kod! Nincs más dol­god, mint el­vé­gezni a gya­kor­la­to­kat!

Napi 20 perc, és megszabadulhatsz attól a kellemetlen jelenségtől, melyet magadban úszóguminak vagy éppen derékhájnak csúfolsz. Olyan gyakorlatokat fogunk most mutatni, melyek hatékonyan és látványosan adják meg neked a kívánt eredményt! Derekad és hastájékod feszesebb és tónusosabb lesz, főképpen pedig karcsúbb!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Ahhoz, hogy igazán átütő hatást érjél el, fontos néhány kiegészítést is szem előtt tartanod. Hidd el, 30 nap alatt nagy áldozat nélkül is teljesíthetők ezek a cél érdekében!

1. Korábbi ételadagjaid 2/3-át fogyaszd csak el!

2. Készíts magadnak tápláló reggelit, a vacsorát viszont igyekezz minél inkább könnyű fogásra váltani.

3. Csökkentsd a finomított szénhidrátot, főképpen a cukrot. Ha nem tudsz ezek nélkül élni, akkor ne sanyargasd magad, de törekedj arra, hogy inkább csak a felét fogyaszd a korábbi mennyiségnek!

4. Minden héten iktass be az edzések közé 2 nap pihenést. Heted tehát így épüljön fel: 5 nap torna, 2 nap lazulás.

5. Igyál meg minden nap legalább 2 liter vizet, mely elegendő hidratálást nyújt, ráadásul még éhségérzeted is csökkenti.

6. Aludj kiadósan! Minden nap legalább 7, de inkább 8 óra alvást adj meg testednek. Ez segít a regenerálódásban, és hidd el, rengeteg energiával fog feltölteni!

Most pedig jöhetnek a gyakorlatok? Lapozz, és máris láthatod, milyen feladatok várnak rád a következő 30 nap során!