TESTFACTOR

Így sza­ba­dul­hatsz meg a leg­gyor­sab­ban a sör­has­tól

A köz­hi­e­de­lem­mel el­len­tét­ben a sör­has nem a sör­ivás­tól ala­kul ki. A szo­morú hely­zet az, ha va­laki több ka­ló­riát visz be, mint amennyit el­éget, a fe­les­leg zsír for­má­já­ban rak­tá­ro­zó­dik el a tes­té­ben, vagyis el­hí­zik. Ten­nél el­lene? Akkor el­mond­juk, ho­gyan csi­náld.
címkék:

A férfiaknál a legtöbb zsír a hasfalon halmozódik fel – ez lenne a sörhas –, míg a nőknél a melleken, a csípőn, a fenéken és a combokon jelenik meg leginkább.

Ha rendszeresen és nagy mennyiségben fogyasztod, valójában minden szeszes ital hizlal, de kutatások bizonyították, hogy konkrétan nem az alkohol a felelős a has tájéki elhízásért, hanem annak étvágygerjesztő hatása.

Egyes kutatások szerint a sörhas, vagyis a hasi zsírlerakódás  különösen veszélyes a szívbetegségek, az agyvérzés és egyéb korai halálokok kialakulás szempontjából.

Ebből az következik, ha fontosabb az egészséged, mint az, hogy esténként elégedetten simogathasd a sörhasadat BL-meccs közben a kanapéba süppedve, akkor érdemes minél előbb megszabadulni tőle.

Azt kérdezed, hogyan? Figyelj, elmondjuk!

A futás például tök jó. 30-40 perccel már egészen látványos eredményt érhetsz el, ha minimum háromszor egy héten elmész körözni valahova. A leghatékonyabban akkor tudod égetni a zsírt, ha maximális pulzusszámod 60-70% közötti tartományában edzed magad.

Eközben a címlapon
A maximális pulzusszámodat úgy kapod meg legkönnyebben a, ha 220-ból kivonod az életkorodat.

Az intervall edzést is ki kellene próbálnod, ennek hatására ugyanis a tested még a mozgás után is képes a zsírégetésre, annyira felpörgeti az anyagcserédet. Ez bizonyítottan hasznos a hasi zsír eltüntetésénél.

Intervall edzés: Az intenzív és mérsékelt intenzitású edzésszakaszok váltogatását jelenti. Vagyis a lassabb, hosszabb futások közé illesz gyorsabb, váltogatott tempójú vagy résztávos edzéseket.

A stressz nem segít, kerülnöd kellene. Az nem annyira új dolog, talán te is tudod, hogy a stressz hatására kortizol szabadul fel a szervezetedben – ezért is nevezik stresszhormonnak –, ami elhízáshoz vezethet. Ha a kortizol szintje sokáig magasan marad, a plusz kilók sajnos garantáltan felszaladnak rád. Kapcsolódj ki, válassz magadnak olyan tevékenységet, amivel csökkenteni tudod a feszültséget. Ennyi.

Forrás: player.hu

címkék: