DIÉTA

Így nas­solj a kar­csú­sá­gért!

Gyak­ran tör rád az éhség, de nem sze­ret­nél hízni? 18 jól be­vált fi­nom­sá­got mu­ta­tunk: nas­solj, ro­pog­tass bűn­tu­dat nél­kül!

1. Sajtkrémes pirítós eperrel

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)
EZEKET OLVASTAD MÁR?

Nincs is finomabb a friss epernél! Kenj a pirítósra sovány krémsajtot, pakold meg eperrel. Ha ínynec vagy, kipróbálhatod friss bazsalikommal is.

2. Sült grépfrút

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Vágd félbe a grépfrútot, kevés kókusz olajon pirítsd meg. Így még intenzívebb lesz az aromája. Szórhatsz rá kókuszreszeléket is,  tompítja a savasságát és jobban laktat.

Eközben a címlapon

3. Natúr joghurt étcsoki cseppekkel

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Ha édességre vágysz, tökéletes választás a natúr joghurt. Reszeld le az étcsokit, tedd kis tálba a joghurtot és szórd meg a csokireszelékkel.

4. Édes krumpli chips

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Vegyél egy nagy édesburgonyát. Szeleteld fel, amilyen vékonyra csak tudod. Tedd tepsibe, locsold meg kevés olívaolajjal. Ha megsült, tengeri sóval ízesítsd.

5. Mézes-fahéjas pirított csicseriborsó

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Kevés kókuszzsíron pirítsd meg a csicseriborsót. A végén önts rá kis mézet és szórd meg fahéjjal.

6. Kelkáposzta chips

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Mosd meg és tépkedd fel a kelkáposzta leveleit. Tedd tepsibe, locsold meg olívaolajjal és süsd ropogósra.

7. Szeder vagy más bogyós gyümölcs

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Csipegess a gyümölcs mellé pisztáciát vagy bármilyen magvat, úgy sokkal laktatóbb lesz. És később leszel éhes.

8. Zöld turmix eperrel

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Tegyél a turmixgépbe minden olyan zöld levelű növényt, amit szeretsz. Lehet sóska, saláta, spenót. Dobd fel egy kis gyümölccsel, banánnal, eperrel. Turmixold össze, és kész is a laktató, finom ital. Nyáron, jól behűtve kiváló frissítő lehet.

9. Datolya pisztáciával ás kókusszal

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Szórd meg a datolyát pisztáciával és kókusszal. Ez a természetesen édes gyümölcs segít leküzdeni a csoki utáni vágyakozást.

10. Répaszeletek humusz mártogatóssal

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Nincs finomabb rágcsálnivaló a friss, ropogós répánál! A gyerekek is nagyon szeretik.

11. Mogyoróvajas alma, szőlővel

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Bár nálunk annyira nem ismert, de érdemes kipróbálni a mogyoróvajat. Sok boltban már Magyarországon is kapható.

12. Kétszersült paradicsommal és fetával

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Ezzel a kis délutáni nasival nem lőhetsz mellé. Szinte teljes étkezésnek érzed majd, mert annyira finom.

13. Sült répa rudak

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Kevés olíván vagy kókuszzsíron pirítsd meg a hasábokra vágott répát.

14. Fetás, bazsalikomos paradicsomsaláta

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Szeleteld fel a paradicsomot, morzsold rá a fetát és hintsd meg sallangokra vágott friss bazsalikommal.

15. Mandarin cikkek mandulával

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Egyél a mandarin mellé egy marék mandulát. Így sokkal jobban telít majd.

16. Mézes alma

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Vágd az almát cikkekre, öntsd nyakon mézzel és hintsd meg őrölt fahéjjal.

17. Uborkaszeletek főtt tojással

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Cikkekre vágott keménytojás mellé szeletelj friss uborkát.

18. Friss ananász

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Friss ananászt vágj falatkákra, igazi trópusi nasid lesz!