tóth gabi
Az érett korú nõk rettentõ népszerûek a fiatal férfiak körében, legalábbis egészen mostanáig így tudtuk. De a legutóbbi bejelentés mindenkit sokkolt, és megindultak a találgatások, vajon miért vesztett a fényébõl a milf...
Különleges néven forgalmazott sört egy amerikai főzde: a MILF márkanéven futó itókát mindenki szerette, aki kóstolta. Azonban a cég bejelentette, hogy jövőre megváltoztatják a termék nevét, és igazából senki nem érti, hogy miért.
Eredetileg azért keresztelték milf-re a sört, mert az Anya Sörfőzdéje névre hallgató cég szeretett volna egy kis női ízt vinni a sörfogyasztás férfias területére. Csakhogy a névváltoztatásról kiadott közleményük szerint a milf név nem tükrözi azt a rengeteg munkát, amit a sörfőzésbe és -értékesítésbe fektetnek.
A sört így átkeresztelték Materfamilias-ra, ami latinul a családot vezető nő megnevezése. Miközben a milf egy kívánatos, szexéhes nő képeként él a köztudatban, addig a materfamilias egy tekintélyes asszonyság, akivel nem lehet alkudni, akivel nem lehet packázni, és kicsit sem kezelhető szexuális tárgyként. Ez a sörben úgy testesül meg – áll a társaság közleményében –, hogy a nedű az érlelés során átveszi a fahordó minden zamatát, lassan áll össze az ízharmónia, és a folyamatot nem lehet sürgetni, erőltetni. Tehát ugyanolyan tisztelettel bánnak vele a készítés folyamán, ahogy egy matrónával illik.
A döntés nem kis felháborodást váltott ki, több hozzászóló biztosította a társaságot, hogy számukra egyáltalán nem volt sértő a milf megnevezés, és nem értik, miért kell egy sörmárka nevét megváltoztatni pusztán azért, mert egy hangos kisebbség érzékeny lelkét sértheti...