Létrehozva: 2017.03.08.

A Sláger FM is a Radio Sales House-t választotta

A Sláger FM kizárólagos reklámértékesítésének március elsejei megszerzésével megerõsítette piacvezetõ szerepét a Radio Sales House (RSH) Kft., amely korábban is a legnagyobb országos és vidéki rádiós hirdetési portfólióval rendelkezett. A megállapodás eredményeképpen a cég 2017-re 4 milliárd forintot meghaladó forgalmat vár.

Szerző Ripost

Idén március elsejétől a Radio Sales House Kft. (RSH) a reklámértékesítője a Sláger FM rádiónak, amellyel az RSH tovább erősítette piacvezető pozícióját. Ma már az RSH rádiós hirdetési portfóliója biztosítja az ügyfelek számára a legnagyobb hallgatói elérést, valamint a legtöbb országos adó és a legszélesebb műsorkínálat révén a legszofisztikáltabb hirdetői igények kiszolgálását.

Az RSH portfóliója eddig naponta 3 millió, hetente pedig 4,5 millió hallgató (a felnőtt lakosság körében) elérését nyújtotta az ügyfelek számára. A Sláger FM csatlakozásával a főváros leghallgatottabb rádióadójával napi 3,5, illetve heti 5 millió felnőtt fölé nő a hallgatói elérés.

Az RSH már kizárólagos hirdetésértékesítője a 4 országos közrádiónak (Kossuth, Petőfi, Dankó és Bartók) valamint 18 helyi rádiónak, és partnerértékesítője 46 rádiótársaságnak. Hanák Tamás, az RSH ügyvezető igazgatója a megállapodás kapcsán elmondta:

„Örömmel vesszük a Sláger FM csatlakozását, amely kiválóan illeszkedik a rádiós sales house-unk portfóliójába, jól kiegészítve a több mint 60 általunk képviselt regionális rádió kínálta felületeket a budapesti frekvenciával, valamint erősíti a 4 országos közszolgálati csatorna kínálatát.” Hozzátette: korábban is számos alkalommal merült fel a terjeszkedés igénye nemcsak a menedzsment, hanem az ügyfelek részéről is.

Csikesz Erika a Sláger FM vezérigazgatója elmondta: „Nagy örömükre szolgált ennek a stratégiai együttműködésnek a megkötése, amellyel Budapest legnépszerűbb rádiójának értékesítése részévé vált a legnagyobb országos portfóliónak. Fontos üzleti lehetőség nyílt meg számunkra azzal, hogy az piacvezető hirdetési kampányok portfóliójának részévé vált a Sláger FM is.”

Az RSH Kft. év elején indult és vált a magyar rádiós hirdetésértékesítői piac legnagyobbjává, melynek tulajdonosa a HGY Invest Kft. (51%) és a piacvezető tévés reklámértékesítő az Atmedia Kft. (49%). Az alapítók célja volt, hogy hasonlóan a tévés reklámértékesítési piachoz, ezen a területen is létrejöjjön a hirdetőket költséghatékonyan kiszolgáló, valamint egyablakos hirdetési és foglalási rendszert kínáló kereskedőház. Az RSH portfóliójának árbevétele a Sláger FM érkezésével az idei évre meghaladhatja a 4 milliárd forintot.

Szerző Ripost

Ez is érdekelhet

origo.hu

Megőrlülnek a vásárlók az IKEA 140 forintos akciójától

origo.hu

Kiderült, hogy Zelenszkij hogyan akar véget vetni a háborúnak

borsonline.hu

3 csillagjegy, akiknek május elejéig sosem látott karmikus szerencsében lesz része

hirtv.hu

Kuleba bevitte a kegyelemdöfést az elmenekült hadköteles férfiaknak + videó

life.hu

Közfelháborodás kísérte Bridget Jonesként, övé a Golden Globe egyik legkínosabb pillanata

vg.hu

Széll Tamás helyett új séfet igazolt a Lidl

origo.hu

Hatalmas terhespocakkal pózol Lékai-Kiss Ramóna

travelo.hu

Videó: Romantika a fellegekben - A pilóta az utasok előtt kérte meg a légiutas-kísérő kezét

she.life.hu

A hajszolt életvitel nem lehet kifogás, vedd komolyan a vashiányt (hirdetés)

videa.hu

Alu paratha, a burgonyával töltött boldogságlepény -receptvideó ( hirdetés)

origo.hu

A világ legjobb csapata újra Budapesten (hirdetés)

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek

MANI

Változás: új, fontos infók a gyógyszerek kiváltásáról

MANI

Már 3D-ben is megnézhetjük az orvosi leleteinket

MANI

Hol most a legolcsóbb a lakásbiztosítás? Elindult a kampány, íme a részletek

MANI

Elindult a lakásbiztosítási kampány: itt van minden tudnivaló

MANI

Aki meg akarja őrizni pénze értékét, most ebbe fekteti

MANI

1 milliárd forintot lehetett nyerni ezzel az öt számmal

MANI

Itt a vége a jó világnak: fizetős lehet a Google

MANI

Lelepleztük a hazai zöldségeket: mutatjuk az árakat!