RETRO RÁDIÓ

Ezt nézd meg: szeptemberben így nyert a TV2

Ezt nézd meg: szeptemberben így nyert a TV2
angie
Szerző
angie
Létrehozva2021. 10. 01. 22:20

A TV2 volt a legnézettebb csatorna szeptemberben mindhárom kiemelt korcsoportban.

Szeptemberben, átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) a TV2 érte el a legmagasabb közönségarányt, ezzel az őszi tévés szezon első 30 napjára vetítve megnyerte a nézettségi versenyt.

Fotó: TV2

A 18-59-es korcsoportban 9,9%, a 18-49-es korcsoportban 9,8%, a teljes lakosság körében pedig 11,8%-os átlag közönségarányt (Share) ért el és végzett az első helyen mindhárom ranglistán a kereskedelmi televízió.

Noha a 2020-as teljes évben, átlagosan már a TV2-t választotta a legtöbb néző, legutóbb 2002-ben, 19 éve állt az első helyen a csatorna szeptemberben (korcsoport: A18-59).

Mindhárom korcsoportban a hónap legnézettebb műsora a Sztárban Sztár leszek! szeptember 26-i adása volt, sőt szeptemberben az első 5 legnézettebb műsor mindegyike valamelyik Sztárban Sztár leszek! adás lett.

Fotó: TV2

A Sztárban Sztár leszek! 2021 egyik legsikeresebb műsora az év eddig eltelt időszakát vizsgálva, csupán néhány EB meccs áll előtte az éves műsortoplistán, akár a 18-59, akár a 18-49 vagy a teljes lakosságra vonatkozó adatokat böngésszük. Viszonyításként, a szeptember 26-i Sztárban Sztár leszek! 1 millió 151 ezres átlag nézőszámot ért el (AMR) a teljes lakosság körében, ami 4 ezerrel több, mint a június 19-i Magyarország-Franciaország EB mérkőzés.

Visszatér a Dancing with the Stars
Fotó: TV2

A TV2 másik hétvégi showműsora, a Dancing with the Stars szintén sikeresen rajtolt. A második évad első része szeptember 25-én este került adásba, a 18-59 évesek körében 17,7%-os közönségarányt ért el és szintén mindhárom korcsoportban a legnézettebb műsor volt a saját idősávjában (A18-59, A18-49 és A4+).

Szeptember 20-án indult a Séfek séfe harmadik évada, ami a hétköznap estékben is jelentős közönségarány-emelkedést eredményezett. Az új műsor új nézőket is hozott a TV2-nek, amivel tovább éleződött a verseny a két legnagyobb csatorna között főműsoridőben.

Összességében a szeptemberben debütált műsorok közül a Sztárban Sztár leszek!, a Dancing with the Stars és a Séfek séfe jelentős mértékben hozzájárult, hogy szeptemberben átlagosan a TV2-t válassza a legtöbb néző.

Zsinórban a szeptember volt a harmadik olyan hónap, amikor havi átlagban a TV2 volt a legnézettebb csatorna a 18-59 évesek körében. Ebben a korcsoportban az éves verseny rendkívül szoros (TV2: 8,725 SHR%, RTL Klub: 8,728 SHR%), viszont a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében a TV2 előnye jelentős (A18-49 – TV2: 9,1 SHR%, RTL Klub: 8,3 SHR%; A4+ – TV2: 11,0 SHR%, RTL Klub: 8,4 SHR%; vizsgált időszak: 2021.01.01-2021.09.30., teljes nap).

A tévés portfóliók versenyében a TV2 Csoport tartotta az első helyét szeptemberben is, szintén mindhárom kiemelt korcsoportban. A kábelcsatornák közül kimagaslóan jól teljesít a Mozi+, ami szeptemberben és éves átlagban egyaránt a harmadik legnézettebb csatorna (A18-59 és A18-49).

Az Izaura TV szintén erős hónapot zárt 1,6%-os átlag közönségaránnyal (A18-59) és minden versenytársát, sőt, sok nem versenytársnak minősülő csatornát is megelőzött a nézettségi versenyben.

Fotó: TV2

A TV2 reggeli műsorai szeptemberben is kiválóan teljesítettek. Az év első őszi hónapjában a Mokkát átlagosan a 18-59 éves nézők 18,6%-a, a 18-49 évesek 19,5%-a választotta, amivel az idei év eddigi legmagasabb havi nézői részesedését mondhatja magáénak. A műsor azonban a teljes lakosság körében is kimagasló eredménnyel, 20%-os közönségaránnyal büszkélkedhet. Ezekkel az eredményekkel a Mokka – az idei év többi hónapjához hasonlóan – szeptemberben is toronymagasan nyeri az idősávját mindhárom korcsoportban (az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben: 8,1%, 7,3% és 6,5%). A Mokkacino mind a három korcsoportban az idei év legmagasabb átlag havi közönségarányát érte el, és hasonlóan a Mokkához, magasan felülmúlja a fő konkurens RTL Klub azonos idősávját.

Szeptemberben az esti Tények is az év egyik legjobb hónapjával zárt a teljes lakosság körében, hiszen a 20,9%-os közönségaránnyal 0,4 százalékponttal tudta felülmúlni az RTL Klub azonos idősávját. A Tények Plusz is a teljes lakosság körében idősávja legnézettebb műsora lett szeptemberben, hiszen 14,6%-os közönségaránnyal szintén 0,4 százalékponttal tudta felülmúlni az RTL Klub azonos idősávját.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.