kulcsár edina
Számolta a napokat, mikor a Bikinivel visszatérhet a színpadra. D. Nagy Lajosnak már elege volt a kertészkedés örömeiből, így boldogan énekelt a Raktárkoncerten.
Már épp ideje volt, hogy visszatérjenek a színpadra – ezt érezték a Bikini zenekar tagjai, amikor megérkeztek a raktárkoncertre. Ők is közönség nélkül léptek fel, de végre újra érezték a közös zenélés ízét. A banda frontemberének ez már úgy hiányzott, mint egy falat kenyér.
„Nem volt még rá példa, hogy ilyen hosszú ideig, öt hónapig ne lépjen fel a zenekar. Az első másfél hónap kellemesen telt: kimentem a kertbe, megmetszettem a fákat, ástam, felsöpörtem az udvart. Jó volt, hogy felsöpörtem, de egyre inkább azt éreztem, hogy ez nem az én életem” – meséli D. Nagy Lajos. „Olyan volt, mint amikor egy futónak levágják a lábát.”
A zenész a karanténidőszak alatt is igyekezett derűlátó maradni, néha mégis elvesztette a reményt. Végül eljött a várva várt visszatérés ideje.
„Augusztus közepén végre felléphettünk, és olyan volt, mint régen. Megérkeztünk, vártak minket. Kíváncsi voltam, emlékszem-e még a számokra. 2020-ban nyolcvan koncertünk lett volna, ebből nyolcat játszhattunk” – tette hozzá csalódottan.
Nemcsak az énekes érezte túl hosszúnak a kényszerszünetet, a családtagjai is, akik mindent megtesznek azért, hogy a Bikini frontembere továbbra is egészséges maradjon.
„A kisebbik lányom már számon tartja, hogy mikor és hol lesz Bikini koncert. Ő már látta rajtam, hogy unom az otthonlétet. A fiam pedig úgy élte meg a karanténidőszakot, hogy március közepétől mindent ő végez helyettem: ahova nekem kellett volna menni, ő ment, és a mai napig megy, így én védett vagyok, mert maximálisan támogat a család.”
Otthoni koncertélmény
Charlie, HOBO, Tóth Gabi, Tóth Vera, Hooligans és Pápai Joci, néhány sztár a Raktárkoncert fellépőiből, akiknek a koncertjét szeptember 21-étől láthatjuk az Antenna Hungária mindiGO TV alkalmazásában. A különleges eseménysorozat kulisszái mögé a Lounge Group ügynökség enged bepillantást, a felvételeken készült fotók, videók és exkluzív elő bejelentkezések megosztásával. Az ügynökség korábban a Magyar Turisztikai Ügynökség „Magyarország rád vár!” kampányában bizonyította rátermettségét a komplex megoldásokat nyújtó influenszer együttműködésekkel. A projekt besöpört egy nemzetközi arany fokozatú díjat is az International Tourism Film-, Print-, Multimedia Award zsűrijének elismerése által. A Lounge Group a szakmában megszerzett sokrétű tapasztalatával most a koncertsorozat rendezvényeinek megszervezését, technikai megvalósulását és a kezdeményezés ismertségének növelését támogatja, hogy minél többen nézzék majd a közel 200 fellépő egyikét.