RETRO RÁDIÓ

Így élte meg a bevásárlást koronavírus-járvány idején ez a magyar sztár

Erdélyi Mónika
RIPOST
Szerző
RIPOST
Létrehozva2020. 04. 07. 09:20

Nem mindenki tartja be a szabályokat a koronavírus-járvány alatt. A műsorvezetőt aggasztja az emberek viselkedése.

Tolakodó vásárlók elől kellett menekülnie Erdélyi Mónikának egy áruházban. A felelőtlen embe­rekről közösségi oldalán fakadt ki a műsorvezető, mire kapott hideget-meleget.

Fotó: TV2

Történt ugyanis, hogy Mónika elment vásárolni egy olyan hipermarketbe, ahol békeidőben csak lézengenek az emberek vasárnap délután. Nem úgy most!

„Muszáj volt két hét után friss gyümölcsöt, zöldséget venni a legközelebbi hipermarketben. Ami ott fogadott, az borzalmas. Tömve volt. Az eladó szerint reggel kilenctől délig senki, most viszont tömegnyomor. Az embe­rek fele rendesen maszkban, kesztyűben, a másik fele viszont mintha fittyet hányna mindenre, se maszk, se kesztyű. A legtöbben televásárolták a kosarukat, hogy minél kevesebbszer kelljen az üzletbe menniük, de voltak, akik csak egy-két dologért ugrottak be” – magyarázta Mónika, akit az bosszantott fel igazán, hogy néhányan mintha szándékosan rájátszottak volna a másik ijedelmére.

„Két olyan ember is volt – egy nő és egy férfi –, aki olyan közel jött hozzám, hogy konkrétan menekültem előle. De ők csak jöttek utánam, jöttek, alig bírtam kitérni. Amikor a hűtőpultnál álltam, egy nő olyan közel hajolt be a pultba a joghurtért, hogy hátra kellett ugranom, nehogy összeütközzünk. Miközben a hangosbemondóban ötpercenként azt harsogják, hogy tartsunk egymástól másfél-két méter távolságot. Azt is elmondták már százszor, hogy egy családból csak egy ember menjen vásárolni. A mellettem lévő sorban állt egy apuka, a terhes anyuka, és két öt év körüli kisfiú is ott fickándozott a bevásárlókocsiban. A szülőkön volt maszk, a gyerekeken nem. Vannak emberek, akiken nem lehet segíteni. Nem lehet megérteni, hogy nagyon nagy a baj?” – tette fel a költői kérdést.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.