kulcsár edina
Egy kérdésünk van: tisztában van-e a népszerû énekesnõ azzal, mit is hirdet a közösségi oldalán?
A történet ott kezdődik, amikor a Viasat3 megvette a Supergirl című sorozatot. A csatorna marketingcsapata ekkor vette kezelésbe a dolgokat. Minden bizonnyal a lehető legjobb promós üzenetet szerette volna kitalálni a széria felfuttatásához. De talán ez mégsem sikerült olyan jól, mint azt korábban eltervezték.
Nő=butácska
Nő=mell
Nő=többszörös orgazmus
Mindez képpel is szemléltetve. A képekért kattints a fotóra!
A nők nevében is köszönjük ezt a hímsoviniszta beskatulyázást.
Ám a történetnek itt még nincsen vége! Ugyanis a népszerű magyar énekesnő, Tolvai Renáta is – talán az üzenet igazi jelentésének tudta nélkül, esetleg jó kis summával megfűszerezve – a Facebook-oldalán kampányol a botrányos falragaszok és a sorozat mellett.