kulcsár edina
A TOP5-be repítette a fiatal nézők körében a LifeTV-t az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor. A csatorna minden idők legjobb napi és heti főműsoridős közönségarányát érte el, január óta pedig megnégyszerezte piaci részesedését.
Újabb sikert hozott az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor a LifeTV-nek! Az október 2-án harmadik epizódjával jelentkező talkshow-reality adásnapján a csatorna saját rekordját megdöntve, 2,11%-os piaci részesedést szerzett és minden idők legjobb LifeTV-s közönségarányát érte el főműsoridőben, a 18-59-es célcsoportban.
Az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor adásideje alatt a 77 mért csatorna közül a LifeTV a 18-59-es korcsoportban a 13., a 18-49-es lakosság körében a 11., a 18-29-es fiatal nézők körében pedig a 4. helyen szerepelt, utóbbiban maga mögé utasítva a TV2-t, a SuperTV2-t, az RTL II-t és az ATV-t is.
A pénteki rekordnézettség mellett múlt heti főműsoridős átlagával is komoly sikert könyvelhetett el a csatorna. A 40. hét minden idők legjobb LifeTV-s eredményét, 1,09%-os közönségarányt hozott a megújuló televíziónak a 18-59-es célcsoportban.
A kimagasló heti átlag a péntekenként képernyőre kerülő Összezárva mellett nagyban köszönhető a LifeTV további két műsorának, a saját gyártásban készülő Vacsorakirálynak és a csatorna török sikersorozatának, az Álmodozónak is.
A Vacsorakirály című gasztro-reality múlt hét szerdától stabilan 1% fölött teljesít, első heti átlagához képest 50%-kal növelve a közönségarányát, a csatorna sikersorozata, az Álmodozó múlt hét pénteki epizódja pedig egyenesen minden idők legnézettebb LifeTV-s műsora lett, 2,74% közönségarányt elérve a 18-59-es célcsoportban.
A csatorna megújult programstratégiájának köszönhetően január óta teljes napon megháromszorozta, főműsoridőben pedig megnégyszerezte piaci részesedését. A LifeTV januárhoz képest 36 helyet javítva, jelenleg a 23. legnézettebb kábelcsatorna a hazai televíziós piacon.