kulcsár edina
A koronavírus-világjárvány terjedése sok ágazatot negatívan befolyásolt, de első körben leginkább az utazásszervező cégeket reccsentette meg.
Ugyanis ezeket a cégeket kezdték el először ostromolni azok az utazók, akiknek a tervezett járataikat tömegével törölték az elmúlt nagyjából másfél hónapban. Kandász Andi egyike azoknak, akik most megpróbálják visszaszerezni a pénzüket, amit a törölt járatokra váltott jegyekre költöttek.
„A hazautunk Baliről nem csak kalandosra, de meglehetősen költségesre is sikerült, hiszen legalább tíz járatunkat törölték, amelyek többségére új jegyeket kellett vennünk. Nagyjából nyolcszázezer forintot vissza kéne kapnunk különböző légitársaságtól, de a jelen helyzetben csak ígéreteket kapunk, már ha sikerül beszélnünk valakivel”
- kezdte a #KandászMamik-#SztárMamik műsorvezetője, aki sok ezer magyar utazóval együtt reménykedik benne, hogy idővel kártalanítják őket a cégek.
„Csak elképzelni tudom, hogy milyen tempóban kell most dolgozniuk ezeknek a cégeknek, hiszen rengeteg ügyfél károsodott az utóbbi hetekben. Akikkel mi kapcsolatban álltunk, egy nagyon megbízható nemzetközi vállalat, így reméljük, hogy idővel felveszik velünk a kapcsolatot és visszakapjuk a pénzünket”
- mondta Kandász Andi, aki lánya Ciprusra tervezett utazásával és a törölt járattal kapcsolatosan már konkrét ígéretet kapott a kárpótlásra.