kulcsár edina
Kevés olyan sikertörténetet ismerünk, mint amilyen a 23 éves Keviné, aki alig pár év alatt milliárdos birodalmat épített a mobiltelefontok-bizniszben. A szinte még suhanc üzleti zseni, most Hajdú Péterrel töltött el egy napot, és persze eközben is dőlt hozzá a lóvé…
Alig akad olyan magyar TikTok-felhasználó, aki ne futott volna már bele a srácba, aki járókelőktől kérdezgette, hogy követik-e cégét a platformon. Aki pedig követte, az különféle jutalmakban részesült videóiban. Ez a gerillakampány annyira beütött, hogy a srácot, illetve a cégét ma már 1 millióan követik a videós platformon, illetve 700 ezren a TikTok amerikai szegmensében is. Nem csoda hát, hogy Hajdú Péter figyelmét is felkeltette a junior üzleti zseni, aki „be is költözött” a Frizbi TV YouTube-csatorna stúdiójába. Lapunk megkereste a műsorvezetőt, aki elmondta, mit gondol Diller Kevinről.
„Elképesztően inspiráló és motiváló mindaz, amit Kevin ilyen szemtelenül fiatalon lepakolt arra a bizonyos asztalra.
Ez a srác kitalált valamit, ami ugyan baromi nehezen indult be, de ő nem adta fel.
Küzdött és dolgozott az álmaiért, és mára messze túl is szárnyalta a vágyait. Az egy dolog, hogy itthon szinte mindenki ismeri a cégét az ötletes és sikeres gerillakampánynak köszönhetően, hiszen 1 millióan követik a TikTok-csatornáját, de azt már kevesen tudják, hogy tizenkét országban vetette meg a lábát, köztük az USA-ban, ahol szintén összegründolt hétszázezer feliratkozót” — kezdte a Ripost-nak Hajdú Péter, aki példaként tekint Kevinre.
„Kevinnel tényleg jót dumáltunk, ez mindenki számára ki fog derülni péntek este, amikor felkerül a csatornámra a Beköltözve következő epizódja. Ez a fiú tényleg egy üdítő kivétel az influenszerek között, akit érdemes példaként állítani a fiatalok elé. Ha a két idősebb gyermekem az ő tartalmait nézi, nem szalad fel a szemöldököm, hiszen jó példával jár elől.
Nagyon nem bánnám, ha a gyerekeim egyszer előállnának egy az övéhez hasonló zseniális ötlettel.
Szeretném, ha egy napon ők is pont úgy követnék az álmaikat, és hinnének magukban, ahogyan azt Kevin tette. Annyi, de annyi haszontalan tartalomgyártó van a TikTokon, hogy az ember tényleg felkapja a fejét, ha lát valamit, aminek üzenete, értelme és haszna van...” — fogalmazott a műsorvezető.