tóth gabi
A belépőket ráadásul többszörösére drágítják a jegyüzérek.
Taylor Swift most zajló nemzetközi turnéja az első olyan világkörüli produkció lehet, amelynek bevétele meghaladja az egymilliárd dollárt.
Az idén tavasszal Amerikában kezdődött és jövő nyáron a londoni Wembley stadionban befejeződő koncertsorozat több mint 100 állomást ölel fel, és Ausztráliában például azt várják tőle, hogy kihúzza a bajból a csőd szélén táncoló gazdaságot.
A Pollstar zenei magazin adatai szerint az Egyesült Államok piacán az összes jegy négyszámjegyű összegért kelt el annak ellenére, hogy az énekesnő kikapcsolta a Ticketmaster „platinaáras” opcióját, ami korábban a dinamikus árképzés révén több mint 1000 százalékkal drágította a belépők árát egy Taylor Swift-koncertre.
A teljes bevételt ezzel együtt 1,4 milliárd dollárra taksálják, ami egyébként igen szerény becslés, tekintve, hogy minden továbbértékesített jegy eredeti árának többszöröséért talál gazdára a másodlagos piacon.