RETRO RÁDIÓ

Óriási bejelentést tett a TV2

Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2022. 07. 12. 16:30

Egy héten át Tihanyból jelentkezik a Mokka.

Egy hétre a Balaton északi partjára, Tihanyba költözik a Mokka stábja. Július 25-29 között Orosz Barbara, Iszak Eszter, Istenes László és Pachmann Péter a Tihanyi Vinarius Borárium, Gasztrobár és Rendezvényházból köszöntik a nézőket.

Fotó: TV2


Újra álomszép Balaton-parti panorámára cserélik a zuglói stúdiót a TV2 piacvezető reggeli magazinműsorának készítői. A Mokka műsorvezetők, Orosz Barbara, Iszak Eszter, Istenes László és Pachmann Péter a tó partján, míg Váczi Gergő a budapesti stúdióban várja a nézőket a képernyők elé. A műsorban a Közép-dunántúli régió és a Tihanyi-félsziget programlehetőségeire, turisztikai látványosságaira és gasztronómiai sokszínűségére is felhívják a figyelmet. A témák között mindenki megtalálhatja a kedvére valót, sorra érkeznek majd az izgalmasabbnál izgalmasabb vendégek, akik közül néhányan főzőtudományukat is bizonyíthatják a Tihanyi Vinarius executive chef-jének segítségével. 

“Egy-egy ilyen kitelepülés nemcsak a nézők, hanem a kollégák számára is különleges élmény. Az évközbeni irodai rutinból kiszakadva dolgoznak együtt, hogy a megszokott magas színvonalú műsort készítsék el nap, mint nap. Ha a másnapi adás összeállt, van idő egy kis közös programra is, gyönyörű környezetben, a magyar tenger partján. Mi már nagyon várjuk!” – nyilatkozta Szalai Vivien, a TV2 hírigazgatója.

A Mokka 2004 óta látható a TV2 műsorán, szeptemberben ünnepli 18-ik születésnapját. 
2022 első félév átlag nézői részesedése alapján a Mokka és a Mokkacino az idősávja legnézettebb műsora volt a teljes lakosság, a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is. Ennek köszönhetően a fő riválissal, az RTL Klub azonos idősávjával szemben a Mokkát a 18-59 éves és a 18-49 éves nézők körében is 15,1%-a nézte, addig az RTL Klub azonos idősávját azonos sorrendben 6,5% illetve 5,6%. Egy-egy Mokka epizód 180 ezres nézettséget ért el a teljes lakosság körében az első félévben, ami a tévénézők 18,3%-a.

A teljes lakosság körében az összes idei Mokka és Mokkacino adás nézettebb volt, mint a fő konkurens, az RTL Klub azonos idősávja. A 18-59 évesek körében a Mokka a 129 adásnapból 128 napon, a Mokkacino pedig 127 alkalommal nyerte sávját. A fiatalabb, 18-49 évesek körében is hasonló az eredmény, hiszen az év első felében a Mokka 126 napon, míg a Mokkacino 125 napon nyerte az idősávját az RTL Klubbal szemben a 129 adásnapból.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.