RETRO RÁDIÓ

Nincs vetélytársa: hatalmas örömhírt jelentett be a TV2

Nincs vetélytársa: hatalmas örömhírt jelentett be a TV2
sv
Szerző
sv
Létrehozva2019. 03. 05. 16:45

Februárban a TV2 és a TV2 Csoport továbbra is piacvezetõ egész napra vonatkozóan a teljes lakosság körében. A kábelportfólió két legújabb csatornája, a február 17-én indult Moziverzum és a Jocky TV is sikeres kezdést tudhat magáénak.

Februárban a TV2 mind csatorna, mind csoport szinten növekedni tudott az előző év azonos időszakához képest mindhárom főbb célcsoportban. A legnagyobb növekedést a teljes lakosság körében érte el, így az egész napot vizsgálva a vetélytárs, RTL január után februárban is alul maradt mind csatorna, mind csoport szinten a nézettségi versenyben (TV2 4+ SHR: 10,9%; TV2 Csoport: 23,9% / RTL Klub 4+ SHR: 10%; RTL Csoport 4+ SHR: 20,6%).

A TV2 legnépszerűbb műsora továbbra is az Exatlon Hungary (Febr. SHR: 4+ / 18-59 / 18-49: 14,8% / 13,8% / 15,8%). Az extrém sport-reality mindhárom főbb célcsoportban főműsoridős csatornaátlag fölött teljesített az elmúlt hónapban. 20 februári adásából 16-szor maga mögé utasította a 18-49-es korcsoportban a műsorsávján belül futó Barátok közt című sorozatot.

A Mokka februárban is piacvezető, a teljes lakosság körében 16,1%-os közönségarányt ért el, ami adásonként átlagosan 150 ezer nézőt jelent, ami közel háromszorosa konkurensének, az RTL Klub csatornán futó Reggelinek. A 18-59-es korcsoportban is jelentős a Mokka előnye, 12,4%-os közönségarányt produkált februárban, amely nézőszámban közel kétszeresét hozta a konkurens csatorna műsorának.
 

A TV2 Csoport február 17-én két új csatornát is indított. A Moziverzum és a Jocky TV is sikeresen kezdést tudhat magáénak. A február 17-től 28-ig tartó időszakban az új csatornák indulásától számítva a kábelcsatornák toplistájában 18-49-es célcsoportban a Moziverzum 10., míg a Jocky TV a 17. helyen nyitott az egész napos adatokat vizsgálva.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.