RETRO RÁDIÓ

Világsztároktól nyúlt le ötletet Kállay-Saunders András!

Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2016. 06. 14. 22:45

Az énekest láthatóan nagyon megihlette az egyik leghíresebb együttes, kérdés, hogy õ mennyire tartja eredetinek saját magát.

Kállay-Saunders András örömmel beszélt a FEM3 Café stúdiójában legújabb klipjéről, amit az emberek iránti szeretete ihletett.

Az énekes egérjelmezben, egy biciklin ülve karikázik körbe Budapest utcáin, a dal pedig valóban nagyon megható lenne, ha nem hasonlítana egy másik klipre, amit évekkel ezelőtt egy világhírű zenekar már elkészített.

 

Ez pedig nem más, mint a Coldplay: Paradise című videója.

A két felvétel között lehetetlen nem észrevenni a kísérteties hasonlóságot, hiszen a korábban megjelent dalban Chris Martin, a Coldplay énekese elefántjelmezben járkál egy városban, majd biciklire is pattan.

A klip 2011-ben készült és több mint ötszázmillióan látták, Saunders videója idén májusban került ki az internetre, és eddig tizenkétezer embert ért el.

De ha a látványbeli hasonlóságok nem volnának elegendőek, érdemes a két dal stílusát és mondanivalóját is összevetni: mindkét szám az örömről szól, és mind Chris Martin, mind pedig Kállay-Saunders András inspiráló dallamok között biciklizik túlméretezett fejű állatjelmezben.

További, kísérteties hasonlóságokra is rábukkanhat a néző, aki akárcsak egyszer is látta a klipeket.

Chris Martin különböző, táblákat mutat fel a videóban, csak úgy, mint Kállay, és nagy meglepetésre, mindkét klipben többször is felbukkan a dalok címét ábrázoló táblácska.

Később, mikor találkoznak zenésztársaikkal, Chris Martin és Kállay-Saunders András is leveszik a maszkot.

Hogy a két videó megnézése után ki mennyi egyezést talál, az olvasókra bízzuk, de kellemetlen volna, ha országunk arról lenne híres, hogy a zenei világból elvesztek az eredeti ötletek, ezért világhírű, külföldi dalokból kell rendkívül szembeötlő hasonlóságokat átcsempészni.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.