RETRO RÁDIÓ

Gyorsul a posta: átlagosan 4 perc alatt intézzük el az ügyeinket

Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2015. 08. 21. 22:14

A posta már nem hivatal: még csúcsforgalom idején is 7 perc alá tudják vinni a várakozási idõt

2015 első felében javítottak a tavalyi adatokhoz képest: az ügyfélforgalmat elemezve minden postán a leterheltséghez igazították az alkalmazottak beállítását, azaz akkor nyitnak új ablakot, amikor szükség van rá. Ezzel másodperceket nyernek az ügyfeleknek, ami statisztikai szempontból rengeteg – gondoljunk csak az úszó világbajnokság eredményeire. 


Július végén az ügyfelek 80 százalékát már 7 percen belül szolgálták ki, egy csekkbefizetést pedig 3,5 percen belül tudunk elintézni. A posta évente 170.000.000 ügyfélkontaktot, azaz levél- és csomagfeladást, csekkbefizetést, biztosítást és hasonló ügyeket bonyolít le: ezt nézve valóban megsüvegelendő a 7 perces eredmény.

A Magyar Posta egyébként is halad a korral: egyre több szolgáltatásukat lehet neten keresztül igénybe venni vagy okostelefonról lebonyolítani. 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.