Gyorsul a posta: átlagosan 4 perc alatt intézzük el az ügyeinket
A posta már nem hivatal: még csúcsforgalom idején is 7 perc alá tudják vinni a várakozási idõt
2015 első felében javítottak a tavalyi adatokhoz képest: az ügyfélforgalmat elemezve minden postán a leterheltséghez igazították az alkalmazottak beállítását, azaz akkor nyitnak új ablakot, amikor szükség van rá. Ezzel másodperceket nyernek az ügyfeleknek, ami statisztikai szempontból rengeteg – gondoljunk csak az úszó világbajnokság eredményeire.
![]()
Július végén az ügyfelek 80 százalékát már 7 percen belül szolgálták ki, egy csekkbefizetést pedig 3,5 percen belül tudunk elintézni. A posta évente 170.000.000 ügyfélkontaktot, azaz levél- és csomagfeladást, csekkbefizetést, biztosítást és hasonló ügyeket bonyolít le: ezt nézve valóban megsüvegelendő a 7 perces eredmény.
A Magyar Posta egyébként is halad a korral: egyre több szolgáltatásukat lehet neten keresztül igénybe venni vagy okostelefonról lebonyolítani.