tóth gabi
Hatalmas boldogság, ha a februári szezonvégi leárazásokban lecsaphatunk egy akciós kabátra, cipõre, vagy bármi másra. Annál nagyobb bosszúság, ha az akció meghirdetése után néhány órával már ki vannak fosztva a boltok.
Az utóbbi időben hiába akarják kihasználni az óriási leárazásokat a vásárlók, sokszor hoppon maradnak. Mégpedig azért, mert az akcióvadászok akár kétszer is megtöltik a csomagtartót a kedvezményes árukkal.
A %Ripost% munkatársa a Tesco legutóbbi 50 százalékos játékakciója kapcsán lett figyelmes a felháborító jelenségre. Alig hirdették meg az árengedményt, a legtöbb boltban már nem lehetett kapni a játékokat. Ugyanakkor megjelentek a netes csoportokban és apróhirdetési oldalakon dupla, sőt háromszoros áron a leakciózott termékek.
Hasonlóra bukkantunk a Tescós akciós bőröndöknél:
egy magánhirdető kirakta a fotót a saját lakásáról, ahol halomban álltak a bőröndök, amiket háromszoros áron kínált...
Vajon büntetlenül megteheti ezt bárki? Igen, ám van egy fontos kitétel.
A további részletek a hétfői Ripost napilapban!