tóth gabi
Az ügyfelek tajtékoznak: bonyolult számlát fizetni, nem férnek hozzá az adataikhoz, a cégek pedig nem tudják lezárni a könyvelésüket.
Új rendszert fejlesztenek a Telekomnál - legalábbis ezzel indokolják a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy hetek óta akadozik vagy éppen elérhetetlen az online ügyfélszolgálatuk.
Aki próbált már valaha valamit telefonos ügyfélszolgálaton keresztül elintézni, annak nem kell magyarázni, hogy ez miért ilyen dühítő: az online felület éppen arra való, hogy elkerüljük az időrabló azonosítást és a bolyongást a telefonos menüpontok között.
Több olvasónk is jelezte: amikor számlát próbált befizetni, már 3 hete is azt a választ kapta, hogy a rendszer aznap megjavul. Aztán mégsem javult meg. Illetve különböző fórumokból az tudható meg, hogy bizonyos böngészőkön néha elérhető a rendszer, bizonyosokon sohasem. Mi is felhívtuk a problémával a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol a (valóban nagyon kedves és türelmes) munkatárs azt tanácsolta, hogy inkább más úton próbálkozzunk.
Úgy tűnik, a problémát a mai napig nem sikerült kiküszöbölni a cégnél, munkatársaink próbálkozására is a hibaüzenet jön elő a honlapon, illetve a következőhöz hasonló kommentekkel lehet folyamatosan találkozni a Facebookon:
Bőven akad olyan ügyfél, akinek emiatt kikapcsolták a szolgáltatását vagy éppen duplán vették le a számlájáról a díjat, nekik minden esetben jóváírást vagy visszatérítést ajánlanak fel.
Igazán viszont a cégeket dühíti a dolog: a könyvelőknek szükségük van a papír alapú számlákra ahhoz, hogy le tudják zárni a vállalatok könyvelését. Számlát nyomtatni viszont - szintén a "technikai hiba" miatt nem lehet - márpedig ma már kevesen kérik, hogy a szolgáltató nagyon drágán, papíralapon küldje ki a részletes telefonszámlát.
Természetesen próbáltuk elérni a Telekom sajtóosztályát, de még az ügyfélszolgálat rendszerén keresztül sem sikerült. Ha nyilatkoznak az ügyben, azonnal frissítjük a cikkünket.