Létrehozva: 2023.12.27.
Módosítva: 2023.12.27.

Ezzel keresik hülyére magukat az influenszerek az új közösségi platformon (X)

Hírességek egész sorával bővül a magyar gyökerű, világszerte egyre népszerűbb közösségi platform, az Allyos – SocialStore, mely nem csupán a személyes, barátainkkal közös shoppingolás érzetével gazdagítja az online vásárlást, de izgalmas, játékos és legfőképp közösségi élménnyé is formálja azt. Egyúttal olyan drága, luxuskategóriás termékeket tesz elérhetővé, amelyek csupán vágyálmok voltak a mai napig. (X)

Szerző PR cikk

Fotó: Allyos Europe Kft

Már közel 1000, úgynevezett közösségi vásárlásban vett termék talált gazdára. Ebben a 360 forintért vásárolt CinemaCity páros mozijegyektől a Gucci parfümön át a 3600 forintért vett Sony PlayStation 5-ig sok minden megtalálható. Van olyan felhasználó, aki két év alatt 1,3 millió Ft elköltésével 3,4 millió Ft értékű terméket vitt haza. Az influenszerek belépésétől még nagyobb durranást várnak a fejlesztők, a folyamatos bővüléssel pedig a nemzetközi hírességek felé is megnyílik a platform. 

Fotó: Allyos Europe Kft

35 millió forintot osztanak szét a kezdéshez a legnépszerűbb influenszerek

Már korábban is került sor influenszer-együttműködésre az Allyos történetében, olyan népszerű tartalomgyártókkal, mint Zsozéatya, Rekál, Csillsz, Tech2 vagy ApplePie, most pedig új formában térnek vissza a legnépszerűbb celebek, újfajta mozgalmat indítva. Na de mi is pontosan ennek a mozgalomnak a lényege?

A közösségi finanszírozás már világszerte elismert (pl. Indiegogo, Patreon). Ennek alapjaira épült a kizárólag mobilappként elérhető Allyos – SocialStore közösségi platform is, ahol bárki regisztrálhat ingyenesen profilt, akárcsak a Facebookon vagy a TikTokon. Itt azért gyűlnek össze a felhasználók, hogy prémium, drága, akár luxuskategóriás termékeket vegyenek meg közösen, melyek árát együtt dobják össze. Minden érdeklődő tetszőleges összeggel vehet részt, de kizárólag levásárolható kedvezmennyel, ami innovációnak számít a kereskedelemben. Amint összejött a vételár, véletlen kiválasztás útján egy szerencsés résztvevő megkapja a közösen finanszírozott árucikket. Így vehet bárki akár 3600 forintért (nemzetközi platform lévén a SocialStore egységes pénzneme az amerikai dollár) több százezres vagy akár több tízmilliós összegű luxusterméket. Akiknek nem volt szerencséjük, a betett összeget levásárolható kedvezményként válthatják be a platformon belül, sok száz eladó termékén. Kockázat így nincs. Minimum részvételi összeg viszont van, ami 360 forint.

Hogyan illeszkednek mindebbe kedvenc sztárjaid és tartalomgyártóid? Nos, ők saját, bekövethető profillal jelennek meg a platformon, és mindenkinek lehetősége lesz csatlakozni kedvence csapatához. Aki bekövet egy hírességet, innentől vele egy csapatban fog vásárolni, akár egy közösen kitűzött termék megszerzése érdekében. A celebek ezen felül minden új követőnek 1 ajándék dollárt is tudnak adományozni, amit közösségi vásárlásra fordíthatnak. Ez azt jelenti, hogy ha egy influenszernek mondjuk 10.000 követőt sikerül átinvitálnia meglévő felületeiről az Allyos csapatába, 3,5 millió Ft-tal tudja meghívni őket. 100.000 követő esetén már 35 millió forintot oszthat szét. 

Fotó: Allyos Europe Kft

Hülyére keresik magukat mindezzel az influenszerek is

Az új közösségi platformon az influenszerek számára sosem látott promóciós lehetőségek nyílnak, ami jelen körülmények között rájuk is fér, ugyanis évről évre egyre nagyobb a szakadék a reklámozott luxustermékek elérhetősége és a tartalomgyártók követői között. Hiába ajánlgatja a legszebb luxusterepjárót kedvenc énekesünk vagy séfünk, a legtöbben aligha csaphatnak le a lehetőségre. Így ezek a promóciók inkább frusztráló, egy idő után képmutató gyakorlatokká válnak. Itt ez a probléma megszűnik, hiszen az influenszerek ajánlatai súlytalan ígéretből közös erőfeszítéssel megszerezhető, nagyon is elérhető vásárlási eredménnyé válnak. 

Mennyire jó biznisz ez a tartalomgyártóknak? 10.000 aktív követő átlagosan 7,2 millió forintos keresetet biztosít nekik havonta a SocialStore-on. Egy 100.000 fős közösségi vásárlói csapat celeb vezetője így havi 72 millió forintot vihet haza. Az influenszer-profilok regisztrációja több termékkategóriában is megnyílt a szépségápolástól az elektronikán át a luxusautókig, és tekintve, hogy a vásárlásnak egy teljesen újszerű trendjét valósítja meg a platform, nem meglepő módon már most hatalmas az érdeklődés körülötte. Az Allyosnál és annak partnerügynökségeinél olyan nevek is felmerültek már, mint Majka, Vasvári Vivien, Rubint Réka, Rácz Jenő, Istenes Bence vagy épp Sebestyén Balázs.

#allyos #SocialStore #KözösségiVásárlás #KözösségiÁruház #KözösségiKedvezmény #kedvezmény #Indollar #sztárok #celebek #Majka #VasváriVivien #SebestyénBalázs #IstenesBence #Zsozéatya #Rekál #Csillsz #ApplePie #Tech2 #Facebook #Tiktok #Instagram #infláció

 

(X)

 

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek