kulcsár edina
Egészen különös módját választották a reklámozásnak a brazil labdarúgóklubnál.
Sampon mellett pizzát és borotvát is reklámozott egy szupermarketlánc a brazil labdarúgó-bajnokság alsóbb osztályában szereplő Fluminense de Feira mezén. A kreatív megoldást választó marketingesek a játékosok neve helyett a terméket, míg a mezszámmal kombinálva az árat tüntették fel a szerelésen. Az biztos, hogy az együttes aznapi szereplése nem volt a legjobb reklám a szupermarketnek, hiszen 6-0-ra kaptak ki a területi rivális Bahiától.
Xito Melo, a Fluminense marketingigazgatója elmondta, hogy csak az ilyen reklámokkal tudják tartani a lépést anyagilag az alsóbb osztályú élklubokkal.
"Nem tudunk összerakni egy jó csapatot források nélkül, ezért döntöttünk úgy, hogy minden meccsen más reklámozó szerepel majd a mezeinken” – mondta el Xito Melo.