RETRO RÁDIÓ

Eszelősen perverz ötlettől lett kapós az eladásra szánt luxusautó

Eszelősen perverz ötlettől lett kapós az eladásra szánt luxusautó
Gaál József
Szerző
Gaál József
Létrehozva2018. 04. 17. 05:00

Történetünk fõhõse könyörtelenül kihasználta azt a marketinges alaptételt, miszerint szexszel mindent el lehet adni.

Egy brit férfi, úgy próbálta meg eladni az 1999-es Ferrari 360 Modena Giallo típusú sportautóját, hogy orális szexet imitáló képeket töltött fel az internetes hirdetéshez. - Gondolta önmagában nem lesz elég csábító a vásárlóknak a sárga kocsicsoda.

A kedves autótulaj a figyelemfelkeltő a hirdetésben egy olyan fotót rejtett el, melyen egy nő orálisan elégít ki egy férfit az autó utasterében. Valószínűleg ezzel a képpel akarta kihangsúlyozni, hogy egy ilyen járgánnyal könnyű becsajozni.

A pikáns fotó lavinát indított el és a hirdetés vírusszerűen terjedt szét a közösségi médiumokban. Az E-bayen, 35 ezer fontért hirdetett autó képét rengetegen megosztották, és számtalan hozzászólás is érkezett. A viccesebb kedvű kommentelők pedig  egyedül arra voltak kíváncsiak, hogy vajon kitisztították-e az ülés kárpitját az orálozás után - írja a brit Metro.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.