Az amerikai közösségi médium már egy éve húzta-halasztotta, hogy bevessék a messanger reklámokat. Most viszont elindul az õrület.
A Facebook véget vet a reklámmentes chatelésnek és mind az 1,2 milliárd Messenger felhasználónál bekapcsolják a program főoldalán megjelenő hirdetéseket.
Kereken egy éve reppentek fel az első pletykák, arról hogy a világ vezető közösségi médiuma telepakolná reklámokkal az ingyenesen letölthető csevegőalkalmazását. Hosszas huzavona után Thaiföldön és Ausztráliában kísérleteztek az új rendszerrel. Itt pár hónapig a felhasználói reakciókat vizsgálták szakemberek.
A tesztüzemnek azonban vége! A Facebook hivatalosan is bejelentette, hogy nemzetközileg is kiterjeszti a hirdetési programot, mely valószínűleg az alkalmazás egyik új frissítésével fog megérkezni mindenki készülékére.
A reklámok a Messenger applikáció kezdő képernyőjén jelennek meg az ismerőseink névsora között, nagyjából egyharmad képernyőnyi méretben. Ezek közvetlenül a hirdető weboldalára, szolgáltatására, vagy egy olyan chatablakra mutató linkek lesznek, ahol személyesen is felvehetjük a kapcsolatot a termék forgalmazójával.
