RETRO RÁDIÓ

A Sláger FM is a Radio Sales House-t választotta

A Sláger FM is a Radio Sales House-t választotta
Ripost
Szerző
Ripost
Létrehozva2017. 03. 08. 20:39

A Sláger FM kizárólagos reklámértékesítésének március elsejei megszerzésével megerõsítette piacvezetõ szerepét a Radio Sales House (RSH) Kft., amely korábban is a legnagyobb országos és vidéki rádiós hirdetési portfólióval rendelkezett. A megállapodás eredményeképpen a cég 2017-re 4 milliárd forintot meghaladó forgalmat vár.

Idén március elsejétől a Radio Sales House Kft. (RSH) a reklámértékesítője a Sláger FM rádiónak, amellyel az RSH tovább erősítette piacvezető pozícióját. Ma már az RSH rádiós hirdetési portfóliója biztosítja az ügyfelek számára a legnagyobb hallgatói elérést, valamint a legtöbb országos adó és a legszélesebb műsorkínálat révén a legszofisztikáltabb hirdetői igények kiszolgálását.

Az RSH portfóliója eddig naponta 3 millió, hetente pedig 4,5 millió hallgató (a felnőtt lakosság körében) elérését nyújtotta az ügyfelek számára. A Sláger FM csatlakozásával a főváros leghallgatottabb rádióadójával napi 3,5, illetve heti 5 millió felnőtt fölé nő a hallgatói elérés.

Az RSH már kizárólagos hirdetésértékesítője a 4 országos közrádiónak (Kossuth, Petőfi, Dankó és Bartók) valamint 18 helyi rádiónak, és partnerértékesítője 46 rádiótársaságnak. Hanák Tamás, az RSH ügyvezető igazgatója a megállapodás kapcsán elmondta:

„Örömmel vesszük a Sláger FM csatlakozását, amely kiválóan illeszkedik a rádiós sales house-unk portfóliójába, jól kiegészítve a több mint 60 általunk képviselt regionális rádió kínálta felületeket a budapesti frekvenciával, valamint erősíti a 4 országos közszolgálati csatorna kínálatát.” Hozzátette: korábban is számos alkalommal merült fel a terjeszkedés igénye nemcsak a menedzsment, hanem az ügyfelek részéről is.

Csikesz Erika a Sláger FM vezérigazgatója elmondta: „Nagy örömükre szolgált ennek a stratégiai együttműködésnek a megkötése, amellyel Budapest legnépszerűbb rádiójának értékesítése részévé vált a legnagyobb országos portfóliónak. Fontos üzleti lehetőség nyílt meg számunkra azzal, hogy az piacvezető hirdetési kampányok portfóliójának részévé vált a Sláger FM is.”

Az RSH Kft. év elején indult és vált a magyar rádiós hirdetésértékesítői piac legnagyobbjává, melynek tulajdonosa a HGY Invest Kft. (51%) és a piacvezető tévés reklámértékesítő az Atmedia Kft. (49%). Az alapítók célja volt, hogy hasonlóan a tévés reklámértékesítési piachoz, ezen a területen is létrejöjjön a hirdetőket költséghatékonyan kiszolgáló, valamint egyablakos hirdetési és foglalási rendszert kínáló kereskedőház. Az RSH portfóliójának árbevétele a Sláger FM érkezésével az idei évre meghaladhatja a 4 milliárd forintot.

Ripost hírek

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.