tóth gabi
Légiutas-kísérõk árulják el a bizalmas, utazóközönség elõl eltitkolt információkat. Árt-e a légörvény a gépnek, miért késnek a leggyakrabban a repülõk? Most kiderül!
Ahogyan a szelektíven gyűjtött hulladékot a kukásautóba, úgy a törékeny és nem törékeny feliratú csomagokat is „ömlesztve” rakják a repülő csomagterébe. Ráadásul a pakolásnál sem finomkodnak a sérülékenyebb tartalmú táskákkal, egyszerűen azért, mert nincs rá idő!
A legjobb, ha beszálláskor megszámoljuk, hogy hány sorra van tőlünk a legközelebbi vészkijárat, ugyanis bizonyos baleseteknél - jó eséllyel - semmit sem fogunk látni a füsttől.
Hanem egy kód, amit a stewardessek használnak. Ha a légi kísérő az út végén így köszön el egy utastól, az nagyjából azt jelenti, hogy "remélem, soha többé nem repülsz velünk". Szóval, ha ezt halljuk leszálláskor, valami rossz fát tettünk a tűzre az út során!
Azok miatt az utasok miatt, akik nem működnek együtt a biztonsági ellenőrzés során, akik nem fogadják el a szabályokat, inkább ágálnak ellenük, és akik nem érkeznek időben oda, ahova kellene. Sok, nagyon sok ilyen utas van!
"Az a hölgy, aki kiakad, mert nem viheti át a folyadékot a biztonsági ellenőrzésen, aztán minden dühét ráereszti a reptéri alkalmazottra, na miatta késik a gép."
Szinte lehetetlen, hogy egy légörvény kárt tegyen a repülőgépben. A turbulenciánál a gondot inkább az okozza, hogy a rögzítetlen csomagok ide-oda repülnek az utastérben. Rosszabb esetben a rögzítetlen utasok is.
A magaslati levegő a véralkoholszintre is hatással van: ami a földön egy feles, az az égben legalább kettőnek felel meg. A részeg utasokat leszállíthatják a gépről, a személyzetnek pedig tilos leitatnia az embereket, vagyis, ha megtagadják tőled a „következő kört”, azt jó okkal teszik!
Forrás: Player.hu