kulcsár edina
Tovább erõsíti pozícióját Budapest kereskedelmi rádiója, a 103.9 Sláger FM.
Tovább erősíti pozícióját Budapest kereskedelmi rádiója, a 103.9 Sláger FM*, amely magabiztosan birtokolja az első helyet a teljes népességben a fővárosi adatok alapján – derült ki a TNS-Hoffmann-Mediameter által közzétett 2016. novemberi - 2017. januári publikációból (TNS adatok).
*összehasonlítási forrás: TNS-Hoffmann Mediameter, 2016. november - december, átlag nap, napi elérés, budapestiek 15+ éves korosztály
Budapesten a 103.9 Sláger FM a leghallgatottabb rádió a teljes népesség körében (15 évesnél idősebbek, 1. ábra)**.
Megközelíthetetlen fölénnyel rendelkezik a 103.9 Sláger FM a TNS adatok alapján Budapesten a 30-59 éves, kereskedelmileg fontos, kiemelt vásárlóerővel rendelkező célcsoportban, így továbbra is stabilan a főváros legkedveltebb rádiója (összehasonlítási forrás: TNS-Hoffmann Mediameter, 2016. november - december, átlag nap, napi elérés, budapestiek 30-59 éves korosztály).
A kiváló marketingstratégia tehát működik, hiszen a csatorna célközönségének első választása a kedvenc adója (30-59 évesek, 2. ábra )***.
A 103.9 Sláger FM a teljes napban jelentős előnnyel uralja a budapesti rádiós piacot a TNS adatok alapján****. A csatorna közkedvelt reggeli műsora, a Sláger Reggel mellett Somogyi Zoltán és Dénes Tamás kimagasló hallgatottsággal büszkélkedhet a főváros rádiójában. A budapestiek a teljes napban a 103.9 Sláger FM mellett döntöttek, a TNS-Hoffmann mérése alapján (15 évesnél idősebbek, 3. ábra)****.
A 103.9 Sláger FM a rádiós iparág meghatározó szereplőjeként kiemelkedő pozícióval rendelkezik a hallgatók körében (15 évesnél idősebbek, 4. ábra)*****.