kulcsár edina
Sok millió dollárba került a gép, és kígyózó sorokat szeretne elõtte látni a gyorsétteremlánc! Készpénz nem, csak egy Twitter-fiók szükséges ahhoz, hogy kiadjon egy hamburgert!
A McDonald’s kaliberű cégek megengedhetik maguknak, hogy kísérletezzenek ilyen innovatív megoldásokkal, hiszen még akkor sem történik semmi tragikus, ha nem hozza az elvárt eredményt.
Az aranyboltívesek legújabb kísérlete egy hamburgersütő automata, amit a napokban állítottak szolgálatba Bostonban. Az ízvilágra különösen kényes étteremóriás Amerikai Egyesült Államokban kihelyezett első ilyen gépe fizetés nélkül adja a hamburgereket, ráadásul három féle (Jr., Big, Grand) kivitelben! Az egyetlen dolog, amit az éhes érdeklődőnek tennie kell, az az, hogy
Amint ez meg van, már „sül” is a hambi. Ezzel a megoldással nem csak a szendvics elkészülését, de a marketinget is automatizálták.
És ez is volt a hamburger ATM elsődleges célja. A marketing. A legtöbb véleménnyel ellentétben ugyanis nem azért készült, hogy hozzászoktassák a nagyközönséget ahhoz, hogy a jövőben egyre kevesebb emberrel fognak találkozni az éttermekben.
A McDonald’s ezen állítását, Timothy Carone , a Notre Dame Egyetem oktatója úgy kommentálta, hogy a gyorséttermek az automatizálás élharcosai, és az a jelenség márpedig elkerülhetetlen, hogy egyre több gépet vegyenek igénybe a vevőközönség kiszolgálásához, és az ételek előállításához. Szerinte jobb, ha ehhez mindenki szépen hozzászokik!
Arról, hogy Magyarországon készül-e hasonló marketingkampányra a McDonald’s, nincsenek információink.
Forrás: The Boston Globe