tóth gabi
Egy héttel ezelõtt nagy vihart kavart, hogy egy étteremben a tulaj keményen rászólt egy hosszasan üvöltõ gyerekre. Elõször visszatetszést keltett a túlzott szigor, majd a közvélemény egyértelmûen az éttermes mellé állt. Újabb fordulat!
Korábbi cikkünkben megírtuk az alapsztorit, melyből kiderül, hogy egy népszerű ausztrál étteremben hosszasan hisztiző gyereket tett helyre a tulaj. Fontos körülmény, hogy a szülők gyakorlatilag nem tettek semmit a helyzet rendezésére.
A kislány anyukája az étterem Facebook-oldalán kelt ki a tulajdonos ellen, mert szerinte sokkolta a gyereket az incidens. A kommentelők először neki adtak igazat és majdnem meglincselték az étteremvezetőt, ám utána fordult a kocka és az éttermes mellé állt a közvélemény.
A legtöbb kommentelő arra a következtetésre jutott, hogy a családnak el kellett volna hagynia az éttermet.
Maradásukkal azt fejezték ki, hogy magasról tesznek a többiekre, vagyis végtelenül önzőek.
A sok visszajelzésből Liam Flynn tulajdonos azt a következtetést vonta le, hogy az étterembe járók mindennél jobban igénylik maguk körül a békés környezetet. Ha már vendégei pénzüket és idejüket szánták arra, hogy betérjenek hozzá, igenis nyugodt körülmények közt szeretnének ebédelni, vacsorázni és az utolsó, amit szeretnének hallgatni, az egy neveletlen gyerkőc hisztije.
Flynn úr hozott egy gyors döntést: minden 7 év alatti gyereket kitiltott az étterméből és egy csapásra elképesztően megnőtt a forgalma.
"Soha ilyen jól nem ment még a biznisz, annyi vendégünk van, hogy most már csak napokra előre tudunk foglalást felvenni" - nyilatkozta a tulajdonos a Business Insidernek.