
Lehetetlen körülményekkel szembesülnek a migrációs hátterű gyerekek tanárai
A gyerekek német nyelvtudás nélkül érkeznek az iskolába, a szülők nem veszik komolyan a tanárokat.
Egy észak-rajna-vesztfáliai iskola tanárnője a Weltben mondta el, mennyire nehéz feladat a migrációs hátterű gyerekek tanítása.

A gyerekek német nyelvtudás nélkül érkeznek az iskolába, a szülők nem veszik komolyan a tanárokat. A rosszul nevelt iskolások átveszik szüleik viselkedését, akik időnként verbálisan bántalmazzák és sértegetik a tanárokat, egyes esetekben le is köpik őket.
Az oktatási rendszer közismert problémái mellett, mint például a tanárhiány, a leromlott állapotú iskolák és a rosszul felszerelt tantermek, az iskola további problémákkal is szembesül.
Sok gyermek és családja nem ér vissza korábbi hazájából a tanévkezdésre. Az ezzel járó bírságokat nem veszik komolyan, mivel végső soron azt az állam úgyis kifizeti. Az „inkluzív tanulás” iskolái eredetileg a sajátos nevelési igényű és különböző társadalmi hátterű diákok társadalomba való integrálását célozták, de ez nem működik.






