tóth gabi
Ez az önzetlenség másoknak is példaértékű.
Egyetlen egyszerű kedvesség is sokat javíthat valakinek a napján. Erről tett tanúbizonyságot nemrégiben az Aldi egyik alkalmazottja, amikor önzetlenül közbelépett, hogy segítsen egy vásárlónak, aki bajba jutott.
A brit Aldi a Facebook-oldalán osztotta meg a megható történetet. Lisát dicséretben részesítették önzetlenségéért. Az Aldi alkalmazottja ugyanis minden követ megmozgatott, hogy Joe befejezhesse a bevásárlását a staffordshire-i Cannockban.
Mint írják, Joe nehéz időszakon ment keresztül az utóbbi időben, ugyanis elvesztette az egyik szerettét és komoly egészségügyi problémái lettek. Emiatt rendkívül nehézkessé vált számára kimozdulni az otthonából, a bevásárlást is egy hétre előre mindig elrendezte. Ám a legutóbbi alkalommal nem vette észre, hogy otthon hagyta a bankkártyáját, a nála lévő apró pedig kevésnek bizonyult. A sírás kerülgette, amikor rájött, hogy nincs nála elég pénz. Lisa azonban nem hagyta cserben, és kedvesen felajánlotta a segítségét, hogy kipótolja a maradékot.
Kicsit össze voltam zavarodva, és nem akartam sírva fakadni, így nem vagyok benne biztos, hogy meg is köszöntem, de őszintén szólva ez a világot jelentette számomra. Elég egyetlen kedves cselekedet, hogy segítsünk valakinek, akinek szüksége van rá. Soha nem tudhatjuk, hogy valaki mennyire küzd. Azt hiszem, ez a hölgy tudta
– mesélte Joe.
Amióta a szupermarket megosztotta a megható posztot, több mint 200 ember hagyott kommentet, amiben Lisát dicsérték a kedvességéért, köztük Joe is, aki szintén megköszönte az Aldinak, hogy megosztotta a történetet.