KÜLFÖLD

Szerző K. C.

Létrehozva: 2024.02.07.

Könnyekben tört ki a vásárló, attól, amit az aldis dolgozó tett

Ez az önzetlenség másoknak is példaértékű.

Egyetlen egyszerű kedvesség is sokat javíthat valakinek a napján. Erről tett tanúbizonyságot nemrégiben az Aldi egyik alkalmazottja, amikor önzetlenül közbelépett, hogy segítsen egy vásárlónak, aki bajba jutott. 

Fotó:  Markovics Gábor / Ripost

A brit Aldi a Facebook-oldalán osztotta meg a megható történetet. Lisát dicséretben részesítették önzetlenségéért. Az Aldi alkalmazottja ugyanis minden követ megmozgatott, hogy Joe befejezhesse a bevásárlását a staffordshire-i Cannockban. 

Mint írják, Joe nehéz időszakon ment keresztül az utóbbi időben, ugyanis elvesztette az egyik szerettét és komoly egészségügyi problémái lettek. Emiatt rendkívül nehézkessé vált számára kimozdulni az otthonából, a bevásárlást is egy hétre előre mindig elrendezte. Ám a legutóbbi alkalommal nem vette észre, hogy otthon hagyta a bankkártyáját, a nála lévő apró pedig kevésnek bizonyult. A sírás kerülgette, amikor rájött, hogy nincs nála elég pénz. Lisa azonban nem hagyta cserben, és kedvesen felajánlotta a segítségét, hogy kipótolja a maradékot. 

Kicsit össze voltam zavarodva, és nem akartam sírva fakadni, így nem vagyok benne biztos, hogy meg is köszöntem, de őszintén szólva ez a világot jelentette számomra. Elég egyetlen kedves cselekedet, hogy segítsünk valakinek, akinek szüksége van rá. Soha nem tudhatjuk, hogy valaki mennyire küzd. Azt hiszem, ez a hölgy tudta

 – mesélte Joe.

Amióta a szupermarket megosztotta a megható posztot, több mint 200 ember hagyott kommentet, amiben Lisát dicsérték a kedvességéért, köztük Joe is, aki szintén megköszönte az Aldinak, hogy megosztotta a történetet.

 

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek